دوره آموزش جامع و کاربردی سی شارپ (#C)

مشاهده نمونه ویدیوهای تدریس دوره

جهت مشاهده کلیک کنید

توضیحات دوره

دوره جامع آموزش برنامه نویسی سی شارپ

اگر به نیازمندی های بازار کار در سایت های استخدامی نگاهی انداخته باشید، یا حداقل برای استخدام به تعدادی از شرکت ها و سازمان های دولتی مراجعه کرده باشید، اولین مواردی را که از شما انتظار دارند به شکل زیر است:

  • تسلط شما به زبان سی شارپ در چه حدی است؟
  • آیا با Object Oriented Programing آشنا هستید؟
  • آیا با SQL Server آشنا هستید و توانایی طراحی دیتابیس را دارید؟
  • آیا به Entity Framework Core تسلط دارید؟
  • آیا با مباحث معماری نرم افزار آشنا هستید و می توانید یک پروژه را با استفاده از معماری تمیز (Clean Architecture) پیاده سازی کنید؟

آموزش تخصصی و کاربردی برنامه نویسی

درباره دوره آموزش سی شارپ

با توجه به فراگیر شدن استفاده از پلتفرم NET. به همراه سیستم مدیریت پایگاه داده SQL Server به منظور انجام پروژه های ویندوز، تحت وب، سرویس های ویندوزی، API ها و حتی برنامه های موبایل در ابعاد متوسط و بزرگ، دوره ی آموزش جامع #C را که شامل آموزش پایه تا پیشرفته ی این زبان است را برای کاربران محترم وب سایت آموزشی آتریا تهیه و آماده کرده ایم. این دوره متشکل از چند بخش کلی می باشد که معمولا در کلاس های حضوری بصورت دوره هایی مستقل و جداگانه ارائه می گردند. اما در این دوره آموزشی تلاش کردیم تا این چند دوره را در یک دوره جامع گردآوری کنیم تا شما با صرف هزینه ای کمتر بتوانید تمامی این مطالب را بصورت کامل فرا گیرید. در دوره آموزش سی شارپ، مفاهیم از ابتدا به صورت کامل و روان آموزش داده می شود و در پایان هر فصل سعی شده است تا با انجام نمونه مثال هایی، مطالب آموزشی بصورت کاملا کاربردی ارائه شود. علاوه بر این در پایان این دوره، پروژه ای را با استفاده از معماری تمیز طراحی و پیاده سازی خواهیم کرد تا شما با نحوه انجام پروژه های برنامه نویسی آشنا شوید.

اما اگر بخواهیم به صورت خلاصه به آنچه در این بسته آموزشی گفته شده است بپردازیم، می توانیم این بسته را در 5 محور اصلی مورد بررسی قرار دهیم:

بخش اول: آموزش سی شارپ (C#)

زبان برنامه نویسی #C یکی از قدرتمندترین زبان های موجود در جهان است. شرکت سازنده این زبان یعنی مایکروسافت از سال ۲۰۰۰ تا الان در حال توسعه این زبان محبوب است. در حال حاضر #C دارای ویژگی هایی است که برنامه نویسی را برای شما بسیار ساده تر می کند.

آموزش سی شارپ (c#)

به کمک تکنولوژی های همراه سی شارپ می توان انواع برنامه های دسکتاپ، برنامه های تحت وب، سرویس های ویندوزی، API ها و حتی برنامه های موبایل را طراحی کرد. بنابراین سی شارپ حتما یکی از بهترین انتخاب های ورود به دنیای برنامه نویسی حرفه ای است.

شرکت ها و سازمان های فراوانی نرم افزار های سازمانی خود را با زبان #C طراحی کرده اند و سامانه های تحت وب بسیار زیادی به کمک #C و تکنولوژی های همراه آن پیاده سازی شده اند.

در دوره آموزش سی شارپ مفاهیم و مباحث برنامه نویسی به صورت قدم به قدم آموزش داده می شود. به خصوص برنامه نویسی شی گرا (Object Oriented Programming) که بحث بسیار مهمی در برنامه نویسی هست و به همین خاطر در این بخش به صورت مفصل و کامل در چند فصل به بحث شیء گرایی در سی شارپ پرداخته شده است تا دانشجویان درک عمیقی نسبت به برنامه نویسی شیء گرا پیدا کنند. همچنین تغییرات زیادی که طی این سال ها در نسخه های مختلف زبان سی شارپ (C# 8 ، C# 9 ، C# 10 ، C# 11 ، C# 12) رخ داده است به طور کامل بررسی خواهد شد.

بخش دوم: آموزش SQL Server 2022

SQL Server یکی از سیستم های مدیریت پایگاه های داده رابطه ای (Relational) است که توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده است.

آموزش sql server

SQL Server یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت پایگاه های داده رابطه ای است که می تواند ما را در ساخت، نگهداری و مدیریت پایگاه های اطلاعاتی یاری دهد. این نرم افزار در عین حال که بسیار قدرتمند و کامل است، می تواند تمام نیازهای مدیران پایگاه های داده را پوشش دهد.

SQL Server دارای محیطی گرافیکی بسیار روان است و پیچیده ترین کارها را برای شما به ساده ترین روش های ممکن، فراهم آورده است.

تقریبا تمام سازمان ها و ادارات حداقل یک سیستم مدیریت پایگاه داده دارند، بنابراین داشتن دانش مرتبط با پایگاه داده برای افرادی که می خواهند در حوزه تولید نرم افزار فعالیت کنند و یا این که مدیریت اطلاعات را بر عهده بگیرند، بسیار ضروری است. آشنائی با ویژگی ها و تسلط بر نحوه طراحی پایگاه های داده یکی از معیارهای انتخاب نیروی متخصص در زمینه برنامه نویسی به شمار می رود.

در دوره آموزش سی شارپ شما به خوبی تجزیه و تحلیل دیتابیس، طراحی دیتابیس، کوئری نویسی، Backup گرفتن از دیتابیس، Transaction ها، انتقال داده ها از اکسل به SQL Server و برعکس، BULK INSERT و ... را یاد می گیرید تا دانش کار با پایگاه داده SQL Server را به دست بیاورید.

همچنین برای ارتباط با دیتابیس SQL Server ما تکنولوژی Entity Framework Core 8 را بررسی می کنیم.

بخش سوم: آموزش LINQ

آموزش LINQ

پلتفرم NET. مایکروسافت و زبان هایی مثل سی شارپ به بلوغ رسیده اند، اما یکی از مشکل سازترین حوزه هایی که هنوز برای توسعه دهندگان باقی مانده است، دسترسی به داده ها از منابع مختلف داده است. به ویژه، دسترسی به پایگاه داده که اغلب در بهترین حالت دست و پا گیر و در بدترین حالت مشکل ساز است. مشکلات پایگاه داده بسیار زیاد است. اول، این مسئله وجود دارد که ما نمی توانیم به صورت برنامه نویسی با پایگاه داده در سطح زبان native تعامل داشته باشیم. این بدان معناست که خطاهای نحوی اغلب تا زمان اجرا شناسایی نمی شوند. فیلدهای پایگاه داده که به اشتباه ارجاع داده شده اند نیز شناسایی نمی شوند. این می تواند فاجعه آمیز باشد، به خصوص اگر این اتفاق در هنگام اجرای کد مدیریت خطا رخ دهد.

دوران نوشتن یک کوئری SQL در یک string و عدم شناسایی خطای نحوی تا زمان اجرا (runtime) گذشته است.

LINQ مخفف عبارت Language-Integrated Query است و در سال 2005 توسط مایکروسافت معرفی شد. LINQ یک راه حل یکسان برای ارتباط برقرار کردن و بازیابی داده ها از هر منبع داده ای که اینترفیس IEnumerable را پیاده سازی کرده باشد فراهم می کند. به وسیله LINQ می توان داده ها را از هر منبع داده ای شامل آرایه ها، مجموعه های حافظه، پایگاه های داده، اسناد XML و ... با گرامری مشابه بازیابی کرد.

در دوره آموزش سی شارپ تکنولوژی LINQ به صورت کامل در چند فصل آموزش داده می شود و  همچنین به تغییرات و به روز رسانی های جدید LINQ در طول این سال ها پرداخته می شود.

بخش چهارم: آموزش Entity Framework Core 8

Entity Framework Core تکنولوژی کار با اطلاعات و ارتباط با پایگاه داده است که توسط شرکت مایکروسافت طراحی و پیاده سازی شده است.

آموزش Entity Framework Core

تکنولوژی Entity Framework Core 8 با سرعت و دقت فوق العاده بالایی که دارد، گزینه بسیار مناسبی برای پروژه های نرم افزاری که بر اساس Net. نوشته اند، می باشد. در این دوره آموزشی مباحث نصب و راه اندازی Entity Framework Core، کار با کلاس DbConext، Mapping، Migration و ... بررسی و پیاده سازی شده است.

بخش پنجم: معماری تمیز (Clean Architecture)

یکی از اصلی ترین اهداف معماری نرم افزار، تمرکز کامل بر روی Business و فرآیندهای آن و جداسازی کامل آن از دغدغه های فنی و جزئیات پیاده سازی می باشد. زمانی که می خواهیم یک نرم افزار بزرگ با قابلیت ها و کارکردهای پیچیده، با حجم بالایی از اطلاعات را بنویسیم، باید آن را طوری طراحی و معماری کنیم که هم Scaleable (مقیاس پذیر) و هم Maintainable (قابل تعمیر و نگهداری) باشد و به راحتی و بدون تولید خطا، بتوانیم نرم افزار را Refactor (بهبود پیوسته کیفیت کدهای نوشته شده در طی زمان، بدون ایجاد تغییری در عملکرد اصلی برنامه است) کنیم یا امکانات (Features) جدیدی را به آن اضافه کنیم. همه این کارها بستگی به این دارد که آیا از معماری مناسبی برای پروژه استفاده کرده ایم یا خیر. اگر برای یک پروژه بزرگ با مشخصات گفته شده، از معماری نامناسبی استفاده کنیم، قطعا در آینده قادر به تغییرات در نرم افزار یا تغییر تکنولوژی و آپدیت آن نخواهیم بود و چاره ای جز بازنویسی آن نخواهیم شد.

همانطور که می دانید جهت جداسازی بخش های مختف نرم افزار، نرم افزار به لایه های مختلف تقسیم می شود که هر یک بر روی یک بخش از نرم افزار تمرکز دارند. این معماری با نام معماری لایه ای (Layered Architecture) شناخته می شود. معماری لایه ای سنتی اغلب با رویکرد داده محوری (Data-Driven) طراحی و استفاده می شد. با گذشت زمان و پیچیده تر شدن نرم افزارها تغییرات عمده ای در معماری لایه ای پدید آورد. رشد تفکر DDD و ایده ی تمرکز بر روی Domain و ایزوله کردن آن باعث گردید تا لایه ی Domain به عنوان قلب نرم افزار شناخته شده و جزئیات زیرساختی از دید آن مخفی بماند. هرچند DDD اجباری بر استفاده از معماری خاصی ندارد، اما بعضی معماری ها مانند معماری تمیز (Clean Architecture) توانستند موفقیت بیشتری در پیاده سازی اصول DDD و ایزوله کردن Domain داشته باشند.

معماری تمیز (Clean Architecture)

به همین جهت ما در دوره آموزش سی شارپ اصول معماری تمیز را به شما آموزش می دهیم. در این معماری هر لایه، به لایه ی داخلی تر وابسته بوده و به آن دسترسی دارد. لایه های داخلی هیچ Reference و اشاره ای به لایه های بالاتر ندارند. هرچند می توانند با ارسال Event و پیام هایی آن ها را از وقوع رویدادی باخبر کنند. در این معماری، لایه ی Domain، داخلی ترین لایه بوده و به هیچ لایه ی بیرونی وابستگی ندارد. این معماری با تکیه بر اصل Dependency Inversion تمام وابستگی های لایه ی Domain را در قالب Interface ها در اختیار آن قرار می دهد تا این لایه از جزئیات پیاده سازی و وابستگی به ابزارهای زیر ساختی در امان باشد.

در بسیاری از دوره های آموزشی موجود در وب، هیچگاه طراحی و معماری به شما تدریس نخواهد شد. حتی در پروژه های نهایی این دوره های آموزشی، از معماری 3 لایه سنتی استفاده می شود که ضعف های بسیاری داشته و از یک معماری خوب بسیار فاصله دارد. ما در این دوره نه تنها Clean Architecture، بلکه تفکر معماری و تفکر طراحی را به شما آموزش می دهیم. اینکه چطور به نرم افزار های بزرگ نگاه کنید و چطور آن ها را دسته بندی کرده و به لایه های مختلف تقسیم کنید.

این دوره درحال ضبط می باشد و سرفصل دوره آموزش C# همزمان با ضبط فصل های جدید به روز رسانی و تکمیل می گردد. شما می توانید هم اکنون این دوره آموزشی را قبل از اتمام ضبط دوره و افزایش مبلغ، با تخفیف ویژه پیش خرید کنید و یادگیری زبان C# را آغاز نمایید.

سرفصل دوره

مبانی برنامه نویسی (3 قسمت)

آشنایی با برنامه نویسی و هدف از نوشتن برنامه ها
آشنایی با تاریخچه زبان های برنامه نویسی (زبان های سطح پایین و زبان های سطح بالا)
معرفی کامپایلر و مفسر

آموزش الگوریتم نویسی (4 قسمت)

آشنایی با الگوریتم
مثال اول: حل یک نمونه الگوریتم
ساختارهای شرطی در الگوریتم نویسی
ساختارهای تکرار در الگوریتم نویسی

آشنایی و کار با زبان برنامه نویسی سی شارپ (11 قسمت)

آشنایی با زبان سی شارپ (کاربردها و قابلیت های آن)
انواع داده ها در زبان برنامه نویسی سی شارپ
آشنایی با متغیرها و قوانین نام گذاری متغیرها
آموزش نصب Visual Studio
آموزش استفاده از Visual Studio Code برای کار با زبان سی شارپ
کار با انواع داده ها در محیط برنامه نویسی
Comment ها (توضیحات) در سی شارپ
نوشتن اولین برنامه به زبان #C
دریافت ورودی از کاربر
انواع عملگرها در زبان سی شارپ
فرمت بندی و نمایش متن در Console Application

ساختارهای کنترلی (Control Structures) (11 قسمت)

آشنایی با ساختارهای کنترلی
ساختار شرطی If else
تمرین: شبیه سازی برنامه ورود به سیستم
ساختار Switch
تمرین: انجام محاسبات ریاضی
حلقه تکرار For
حلقه های تکرار تو در تو (Nested loops)
حلقه تکرار While
تمرین: شبیه سازی جلوگیری از ورود به سیستم با زدن 3 بار پسورد اشتباه
حلقه تکرار Do While
آشنایی با عبارت های break و continue

توابع در سی شارپ (functions) (8 قسمت)

آشنایی با توابع و مزیت های نوشتن تابع
تعریف تابع در سی شارپ
تعریف تابع با پارامترهای ورودی
تمرین: نوشتن برنامه محاسبه حقوق خالص دریافتی کارمند بخش اول
تمرین: نوشتن برنامه محاسبه حقوق خالص دریافتی کارمند بخش دوم
تابع بازگشتی (Recursive Function)
پیاده سازی فاکتوریل یک عدد با روش بازگشتی
سربارگذاری متدها (Method Overloading)

آرایه ها در سی شارپ (8 قسمت)

آشنایی با آرایه ها در سی شارپ
تعریف آرایه
مشخصه length
حلقه تکرار foreach
ارسال آرایه به متد
آشنایی با کلمه کلیدی params
آرایه های دو بعدی در سی شارپ
تمرین: نظرسنجی کیفیت غذای رستوران

تجزیه، تحلیل و طراحی شی گرا (Object Oriented Analysis And Design) (4 قسمت)

پیچیدگی (Complexity)
پیچیدگی ذاتی نرم افزار (The Inherent Complexity of Software)
رویکردهای مقابله بر پیچیدگی نرم افزار (نقش تجزیه)
تجزیه شئ گرا و شناسایی Domain model

برنامه نویسی شیء گرا (Object Oriented Programming) بخش اول (7 قسمت)

تعریف Class و ایجاد Object
تعریف Field و Property
Auto-implemented Property
Object Initializer
سازنده ها (Constructors)
کلمه کلیدی this
فضای نام (Namespace)

برنامه نویسی شیء گرا (Object Oriented Programming) بخش دوم (7 قسمت)

Static Members (اعضای استاتیک)
Static Property
Static Constructor (سازنده استاتیک)
Private Constructor (سازنده خصوصی)
Value Types and Reference Types
Ref and Out Keywords
readonly Properties and init-only Properties

برنامه نویسی شیء گرا (Object Oriented Programming) بخش سوم (21 قسمت)

آشنایی با اصل اول شیء گرایی - ارث بری (Inheritance)
ویژگی Top level statement
ارث بری در سی شارپ بخش دوم
ارث بری در سی شارپ بخش سوم
انواع ارث بری در سی شارپ بخش اول
انواع ارث بری در سی شارپ بخش دوم
Sealed Class
Upcasting Vs Downcasting
آشنایی با متدهای کلاس پایه Object
آشنایی با اصل دوم شیء گرایی – انتزاع (Abstraction)
کلاس Abstract
اینترفیس بخش اول
اینترفیس بخش دوم
Default Interface Method
آشنایی با Diamond Problem
آشنایی با اصل سوم شیء گرایی – کپسوله سازی (Encapsulation)
آشنایی با اسمبلی در دات نت (Assembly in .NET)
سطوح دسترسی private ، protected ، internal , public ، private protected ، protected internal
آشنایی با اصل چهارم شیء گرایی – چندریختی (Polymorphism)
چندریختی در سی شارپ
Member hiding

برنامه نویسی شیء گرا (Object Oriented Programming) بخش چهارم (6 قسمت)

Base keywords and sealed methods
سازنده های سربارگذاری شده (Overloaded Constructors)
کلاس استاتیک (Static Class)
تعریف کلاس در چند فایل فیزیکی مجزا (Partial Classes)
Partial interfaces and partial methods
نوع های بی نام (Anonymous types)

انواع داده ها در سی شارپ (C# Data Types) (7 قسمت)

انواع داده ها در سی شارپ (C# Data Types)
رشته ها (Strings)
DateTime
Struct
Dynamic Type
Enum
Nullable Types

طراحی و پیاده سازی برنامه Notepad (10 قسمت)

ایجاد منو برنامه Notepad
پیاده سازی بخش save
پیاده سازی بخش save as
پیاده سازی بخش new file
پیاده سازی بخش open
پیاده سازی بخش Cut ، Copy و Paste
پیاده سازی بخش undo و redo
پیاده سازی بخش Find
پیاده سازی بخش تنظیم فونت، اندازه قلم و رنگ متن
ذخیره دایمی تنظیمات برنامه

جنریک ها در سی شارپ (C# Generics) (8 قسمت)

متدهای جنریک (Generic Methods)
Top-Level Statement
Generic Classes
Generic Class Inheritance
Generic Interfaces
Generic Constraints بخش اول
Generic Constraints بخش دوم
Generic Constraints بخش سوم

کالکشن ها در سی شارپ (C# Collections) (8 قسمت)

IEnumerable
Custom enumeration class
ArrayList
List
SortedList
Dictionary
Stack
Queue

مدیریت خطا در سی شارپ (Exception Handling) (6 قسمت)

انواع خطاهای برنامه نویسی
آشنایی با NET Framework ، CLR. و FCL
Exception Class
try catch finally
throw Exceptions
Custom Exception

Delegate ها در سی شارپ (10 قسمت)

آشنایی با Delegate
تعریف Delegate
ارسال Delegate به عنوان پارامتر به متد (Passing Delegate as a Parameter)
Multicast Delegate
Generic Delegate
متدهای ناشناخته (Anonymous Methods)
Lambda Expression
Func Delegate
Action Delegate
Predicate Delegate

کار با فایل ها و JSON در سی شارپ (7 قسمت)

Stream ها در سی شارپ
کار با دایرکتوری ها (Directories)
کار با فایل ها بخش اول
کار با فایل ها بخش دوم
کار با StreamRader ، StreamWriter و MemoryStream
آشنایی با JSON
Serialize and Deserialize JSON

Asynchronous programming و ... (7 قسمت)

آشنایی با Asynchronous programming
کار با Thread ها در سی شارپ
Concurrency (multithreading)
Foreground and Background Threads
async , await و Task در سی شارپ
متدهای الحاقی (Extension Methods)
تولید اعداد تصادفی

شروع کار با SQL Server (9 قسمت)

آشنایی با پایگاه داده
آموزش نصب SQL Server 2022
انواع روش های اتصال به SQL Server
ایجاد پایگاه داده
مفاهیم اولیه پایگاه داده
انواع داده ها در SQL Server بخش اول
انواع داده ها در SQL Server بخش دوم
ایجاد جدول
قوانین نامگذاری در SQL Server

آشنایی با تعریف کاربران، لاگین ها و Schema (6 قسمت)

آشنایی با Server Role ها و Database Role ها
ایجاد لاگین برای ورود به SQL Server از طریق Windows Authentication
ایجاد لاگین برای ورود به SQL Server از طریق SQL Server Authentication
ایجاد کاربر جدید در پایگاه داده
اختصاص مجوزهای دسترسی به کاربران پایگاه داده
آشنایی با Schema و نحوه تعریف آن در SQL Server

تحلیل و طراحی پایگاه داده (14 قسمت)

آشنایی با نمودار ER
کلید اصلی (Primary key)
محدودیت یکتا (Unique Constraint)
کلید خارجی (Foreign Key)
Update Rules and Delete Rules
Self Referencing Table
ارتباط یک به یک (One to One Relationship)
ارتباط یک به چند (One to Many Relationship)
ارتباط چند به چند (Many to Many Relationship)
نرمال سازی پایگاه داده (Database Normalization)
تمرین: طراحی پایگاه داده سیستم فروش آنلاین بخش اول
تمرین: طراحی پایگاه داده سیستم فروش آنلاین بخش دوم
Database Diagram
کلید یکتا و کلید ترکیبی (Unique Key and Composite Key)

آشنایی با دستورالعمل های پایه T-SQL (11 قسمت)

آشنایی با Structured Query Language) SQL)
دستور Insert در SQL Server
آشنایی با مفهوم Encoding و بررسی کدگذاری ASCII و UNICODE
دستور Select در SQL Server
Where Clause
دستورات Update و Delete در SQL Server
Datetime in SQL Server
عملگرهای Between و In
عملگر Like
NULL Values
Aggregate Function and Top Clause

Clauses in SQL Server and Collation (7 قسمت)

ORDER BY Clause
آشنایی با Collation در SQL Server
تنظیم Collation در 4 سطح Server, Database, Column, Query
GROUP BY Clause
GROUP BY ALL
ROLLUP and CUBE
HAVING Clause

Joins در SQL Server (7 قسمت)

Join در SQL Server
CROSS JOIN
INNER JOIN
LEFT OUTER JOIN
RIGHT OUTER JOIN
FULL OUTER JOIN
SELF JOIN

نگهداری از پایگاه های داده در SQL Server (7 قسمت)

Full Database Backups
Differential Backups
آشنایی با انواع Recovery Model
تغییر Recovery Model در SQL Server
Transaction Log Backups
Database Detach and Attach
Generate Script Database

View ها و Store Procedure ها در SQL Server (8 قسمت)

آشنایی با Variable و Batch در SQL Server
ساختارهای IF و CASE در SQL Server
View در SQL Server بخش اول
View در SQL Server بخش دوم
View در SQL Server بخش سوم
Store Procedure در SQL Server بخش اول
Store Procedure در SQL Server بخش دوم
Store Procedure در SQL Server بخش سوم

آموزش Function ها، Trigger ها و Transaction در SQL Server (10 قسمت)

Function ها در SQL Server بخش اول
Function ها در SQL Server بخش دوم
آموزش DML Triggers
آموزش DDL Triggers
آموزش LOGON Triggers
آشنایی با مدیریت خطا در SQL Server
آموزش Transaction در SQL Server بخش اول
آموزش Transaction در SQL Server بخش دوم
آموزش Transaction در SQL Server بخش سوم
آموزش انتقال داده ها از اکسل به SQL Server و برعکس به همراه BULK INSERT

آموزش ADO.NET (16 قسمت)

آشنایی با ADO.NET
ADO.NET SqlConnection
ADO.NET SqlCommand
ADO.NET SqlDataReader
ADO.NET SqlDataAdapter بخش اول
ADO.NET SqlDataAdapter بخش دوم
ADO.NET SqlDataAdapter بخش سوم
ADO.NET DataTable
SQL Injection بخش اول
SQL Injection بخش دوم
تمرین: طراحی دفترچه تلفن (بخش اول - طراحی ظاهر برنامه)
تمرین: طراحی دفترچه تلفن (بخش دوم - خواندن اطلاعات مخاطبین از پایگاه داده)
تمرین: طراحی دفترچه تلفن (بخش سوم - ذخیره اطلاعات مخاطب در پایگاه داده)
تمرین: طراحی دفترچه تلفن (بخش چهارم - ویرایش اطلاعات مخاطب)
تمرین: طراحی دفترچه تلفن (بخش پنجم - حذف مخاطب)
تمرین: طراحی دفترچه تلفن (بخش ششم - جستجو مخاطب)

آموزش LINQ بخش اول (11 قسمت)

آشنایی با LINQ
آشنایی با Query Syntax
آشنایی با Method Syntax
Deferred Execution VS Immediate Execution
Select Projection
SelectMany
Where Filtering Method
عملگر OfType در LINQ
Ordering(OrderBy OrderByDescending ThenBy ThenByDescending)
Reverse Method
تمرین: نوشتن یک مقایسه کننده سفارشی برای مرتب سازی عناصر مجموعه

آموزش LINQ بخش دوم (15 قسمت)

GroupBy و ToLookup در LINQ
GroupBy با چندین کلید
متد Chunk در LINQ
()Distinct
Except, Intersect, Union, Concat
Aggregation ( Aggregate, Average, Count, Max, Min, Sum)
Quantifiers Operators (All, Any , Contains)
Element Operators (ElementAt, ElementAtOrDefault, First, FirstOrDefault, Last, LastOrDefault)
Element Operators (Single, SingleOrDefault, DefaultIfEmpty)
LINQ Inner Join
LINQ Join with Multiple Data Sources
LINQ Group Join
into keyword
Left Join and Right Join
LINQ Zip Method

آموزش LINQ بخش سوم (7 قسمت)

Partitioning (Skip, SkipWhile, Take, TakeWhile)
تمرین: شبیه سازی صفحه بندی (Pagination)
Generation Operators (Empty, Range, Repeat)
Append and Prepend Methods
Conversion Operators (ToList, ToArray, ToDictionary)
Cast Operator
Expression

ویژگی های جدید در سی شارپ 6 (C# 6 New Features) (8 قسمت)

Null-Conditional Operator
Auto Property Initializers
Nameof Expression
Static Types as using
Expression Bodied Functions and Properties
Dictionary Initializers
Await in catch/finally block
Exception Filtering

ویژگی های جدید در سی شارپ 7 (C# 7 New Features) (9 قسمت)

Out variables
Digit Separators
Pattern Matching
Tuples
Deconstruction (Splitting Tuples)
Local Functions
Ref returns and Ref locals
Generalized async return types and async main
Throw expressions

ویژگی های جدید در سی شارپ 8 (C# 8 New Features) (13 قسمت)

Mutable and Immutable
Readonly Structs
Switch Expressions
Property Patterns
Tuple Patterns and Positional Patterns
Garbage Collection
Using Declarations
Static Local Functions
Nullable reference types
Asynchronous streams
Asynchronous Streams (Cancellation Token)
Hat and Range
Null-Coalescing Assignment Operator

ویژگی های جدید در سی شارپ 9 (C# 9 New Features) (4 قسمت)

Init-only properties
Operator overloading
Records
Improved pattern matching and target typing

ویژگی های جدید در سی شارپ 10 (C# 10 New Features) (4 قسمت)

Global usings
Implicit using and file scoped namespace
Lambda Expression Improvements
DateOnly and TimeOnly Data Types

ویژگی های جدید در سی شارپ 11 و 12 (C# 11 and 12 New Features) (7 قسمت)

Raw string literals
List patterns
Attribute ها در سی شارپ
نوشتن Custom Attribute
Required members
Primary constructors
Default lambda parameters and collection expressions

آموزش Entity Framework Core 8 بخش اول (8 قسمت)

آشنایی با ORM(Object Relational Mapping)
آشنایی با Entity Framework Core
Nuget Packages
ایجاد یک NuGet Package و آپلود آن
نصب Entity Framework Core
آشنایی و کار با کلاس DbContext
پیکربندی Connection String
Migrations

آموزش Entity Framework Core 8 بخش دوم (8 قسمت)

Default Conventions in EF Core
Table and Column Attributes
Key and NotMapped Attributes
Required and MaxLength Attributes
ForeignKey Attribute
Timestamp Attribute
ConcurrencyCheck Attribute
DatabaseGenerated Attribute

فصل بعدی: آموزش Entity Framework Core 8 بخش سوم (7 قسمت)

عملیات CRUD در EF Core
آشنایی با Fluent API
روابط یک به یک در EF Core
روابط یک به چند در EF Core
روابط چند به چند در EF Core
رابطه Self Referencing در EF Core
پیکربندی Entity با استفاده از Fluent API

اطلاعات دوره آموزشی


  • مدرس دوره: محمد رامشینی
  • طول دوره: 77:43:28 (ساعت)
  • تعداد ویدیوها: 349
  • آخرین بروز رسانی: 1403/02/02
  • تعداد نظرات: 114
  • اطلاع رسانی آپدیت ها: کانال تلگرام
  • درحال ضبط

پیش نیازهای دوره

آشنایی با کامپیوتر و مبانی برنامه نویسی

تجهیزات و استاندارد های ضبط دوره ها

یکی از مهمترین مواردی که برای تهیه یک دوره آموزشی حائز اهمیت است، کیفیت و رعایت استانداردهای ضبط دوره است. به طوری که کیفیت صدا و تصویر ویدیوهای آموزشی و همچنین رعایت استانداردهای ضبط، باید در بهترین حد و مطلوب باشد. برای این منظور، موسسه آموزشی آتریا با بهره گیری از بهترین تجهیزات ضبط صدا و تصویر و رعایت استانداردهای آموزشی تلاش کرده است تا بسته های آموزشی با بهترین کیفیت را در اختیار دانشجویان عزیز قرار دهد. در زیر به بخشی از این تجهیزات و استانداردها اشاره می کنیم:

میکروفون ضبط صدا

آموزش asp.net core 5

مسلم است که یکی از مهمترین ویژگی های هر ویدیو آموزشی، کیفیت صدای ویدیو است که باید بدون نویز، واضح و شفاف باشد. کیفیت صدای فوق العاده، شفافیت و صدای بدون نویز، از اصلی ترین ویژگی های میکروفون RODE NT-USB است که موسسه آموزش آتریا از آن برای ضبط دوره ها استفاده می کند. اگر ویدیوهای رایگان دوره را مشاهده کرده باشید، به وضوح کیفیت صدای استاد را احساس می کنید.

تصویر مدرس در کنار ویدیوها

آموزش asp.net core 5

یکی از مشکلات رایج بیشتر پکیج های آموزش، خستگی ناشی از یکنواختی روند ویدیو آموزشی است چرا که اکثر این ویدیوها از پویایی لازم برخوردار نیستند. این خستگی باعث می شود که راندمان یادگیری پایین آمده و در بعضی اوقات دانشجویان دوره تا انتها دنبال نکنند. برای برطرف کردن این مشکل، دوره های آموزشی به گونه ای ضبط شده است که دانشجویان می توانند تصویر دسکتاپ و مدرس را به صورت همزمان مشاهده کنند، به طوری که ویدیو آموزشی، تداعی کننده کلاس حضوری باشد. بنابراین، جدا از تصویر دسکتاپ، تصویر مدرس نیز با استفاده از دوربین Microsoft ضبط شده است.

کیفیت 1080p Full HD ویدیوها

آموزش asp.net core 5

از آنجا که مهمترین دغدغه ما در تولید آموزش ها، کیفیت مطلوب است، تمام ویدیوهای موسسه آموزشی آتریا با بالاترین کیفیت یعنی 1080p ضبط شده اند. کیفیت بالای تصویر بسته ها باعث می شود تا شما کدها و اسلایدهای مورد استفاده مدرس را بهتر ببیند.

استاندارد زمانی ویدیوهای آموزشی

یکی از استانداردهای ویدیوهای آموزشی، توجه به مدت زمان آن ویدیو است. به نحوی که ویدیوها دارای مدت زمان بین 5 تا 20 دقیقه باشند تا منجر به خستگی دانشجو نگردد. برای این منظور سعی شده است تا حتی الامکان این استاندارد در ضبط ویدیوهای آموزشی رعایت شده باشد.

جامعیت دوره ها

یکی از ویژگی های اساسی بسته های موسسه آموزشی آتریا، جامعیت آنها است. جامعیت به این معنا که با تهیه بسته آموزشی، تمام مباحث مربوط در آن زمینه را به خوبی فراگرفته و دیگر نیازی به منابع جانبی نداشته باشید. برای این منظور مدرسین مجموعه تلاش کرده اند تا دوره های آموزشی را به صورت کاربردی و پروژه محور ضبط کنند، به طوری که دانشجویان پس از یادگیری، توانایی پیاده سازی و راه اندازی پروژه های واقعی را داشته باشند. بنابراین رویکرد ما در تولید بسته ها، آماده سازی دانشجویان برای ورود به بازار کار و یا ارتقاء جایگاه شغلی ایشان است.

پلن های قیمتی

بسته پایه

  • دریافت به روزرسانی های دوره آموزشی
  • پشتیبانی از طریق واتساپ و تلفن
  • 3 ساعت خصوصی آنلاین جهت رفع اشکالات
  • 1,980,000 تومان
افزودن به سبد خرید

بسته ویژه

  • دریافت به روزرسانی های دوره آموزشی
  • پشتیبانی از طریق واتساپ و تلفن
  • 3 ساعت خصوصی آنلاین جهت رفع اشکالات
  • 3,400,000 تومان
افزودن به سبد خرید

دانشجویان این دوره، دوره های زیر را هم شرکت کرده اند

نظرات خود را به اشتراک بگذارید
آکادمی آتریا
نظرات (114)
جاوید
1403/02/05

سلام وقت بخیر. من نزدیک 20 ساعت از دوره رو دیدم واقعا عالی آموزش میدین و همه دوره هایی که ازتون گرفتم عالی هستن ممنون از شما

مدیر آموزش
1403/02/05

سلام ممنون لطف دارید

ابوالفضل شیرین جانی
1403/01/10

سلام واقعا تا حالا آموزش به این جامعی با این لحن عالی و اطلاعات کافی ندیده بودم. از نقاط قوت این دوره اینه که جای سوال واسه آدم باقی نمی مونه واقعا تشکر از استاد گرامی

مدیر آموزش
1403/01/10

سلام ممنون، لطف دارید. خوشحالیم که از دوره احساس رضایت دارید.

هما
1403/01/01

سلام. وقت بخیر و خسته نباشید. من قصد خرید دوره‌تون رو داشتم، یه سوالی که خدمتتون دارم این هست که آیا تمام بخش‌های موجود در دوره، مثل sql server، entity framework، clean architecture و .... به طور کامل و جامع بهش پرداخته شده؟ یعنی به طوری هست که بعد از دوره بتونیم بگیم entity framework رو کامل و کاربردی برای بازار کار یاد گرفتیم؟ یا در حدیه که مثلا پروژه‌ای تو همین دوره رو فقط پیش ببریم و درحد آشناییه و مثلا بعدا نیاز بشه که مجددا بریم یه دوره‌ی entity framework ببینم؟ ممنون🌹

مدیر آموزش
1403/01/01

سلام ممنون، بحث SQL Server بسیار گسترده هست، اما تقریبا تمام مباحثی که به عنوان یک برنامه نویس نیاز هست از SQL Server بدانید در دوره آموزشی سی شارپ مطرح شده. مباحث Clean Architecture و Entity Framework Core نیز به خوبی گفته خواهد شد و نیازی به دوره دیگر نیست.

سجاد
1402/12/23

سلام آیا بعد از این دوره میتونیم دوره ASp.net رو شروع کنیم؟

مدیر آموزش
1402/12/23

سلام. بله بعد از گذراندن دوره آموزش سی شارپ مشکلی برای یادگیری ASP.NET Core نخواهید داشت. البته موردی که هست باید با مباحث HTML 5 ، CSS 3 ، Javascript و jQuery نیز آشنا باشید.

حمید
1402/11/11

سلام خدمت استاد گرامی یک پیشنهادی که دارم این هست که دوره رو به صورت جداگانه مقدماتی تا متوسط و متوسط تا پیشرفته به فروش برسانید. اگه امکان خرید قسطی رو هم فراهم کنید بسیار عالی میشه

مدیر آموزش
1402/11/11

سلام ارادت. دوره آموزش سی شارپ یک دوره آموزشی کامل هست که به جهت ارائه منظم و دوری از پراکندگی، مباحث در یک دوره آموزش داده شده است تا دانشجویان در یک دوره مطالب را به خوبی یاد بگیرند و درگیر دوره های مجزا و پراکنده نباشند.

رضا
1402/10/21

سلام استاد خسته نباشید ممنون بابت دوره عالیتون واقعا با کیفیت هست این دوره من دوره های زیادی دیدم ولی این دوره با بقیه دوره ها فرق داره و خیلی کامل تره استاد یه مبحثی که جدیدا خیلی زیاد استفاده میشه مخصوصا توی معماری ها بحث cqs و cqrs است اگه بشه زمانی که دارید راجب معماری تمیز صحبت می کنید اینا رو هم توضیح بدید که چطور می تونیم پیاده سازیشون بکنیم عالی میشه چون الان اکثر شرکت ها این دو تا رو از ما می خوان که بلد باشیم ممنون میشم این موضوع هم در این دوره بررسی بکنید

مدیر آموزش
1402/10/21

سلام ارادت، ممنون. بحث های CQS و CQRS مربوط به دوره آموزش سی شارپ نیست اما جزو مباحثی هست که حتما و به زودی در یک دوره مجزا آموزش داده خواهد شد.

محمد
1402/08/24

سلام استاد عزیز، وقتتون بخیر واقعا تدریستون خوبه ممنونم از شما

مدیر آموزش
1402/08/24

سلام ارادت، ممنون لطف دارید.

رضا
1402/08/16

سلام استاد خسته نباشید ممنون بابت آموزش خوبتون استاد دیروز زمان این آموزش سی شارپ تغییر کرد ولی وقتی وارد دوره شدم دیدم فصل بعدی هنوز قرار نگرفته.

مدیر آموزش
1402/08/16

سلام ممنون. فصل جدید (ویژگی های جدید در سی شارپ 7 (C# 7 New Features) ) روی سایت قرار گرفته و مشکلی وجود ندارد.

مهدی
1402/08/08

یکی از بهترین و جامع ترین دوره های سی شارپ هست واقعا عالیه همه موارد در یک دوره تکمیلی گفته شده , سپاس فراوان

مدیر آموزش
1402/08/08

سلام لطف دارید، خوشحالیم که دوره مورد پسند شما قرار گرفته.

رضا
1402/07/24

سلام استاد خسته نباشید بابت آموزش خوب و کاملتون استاد یه سوال داشتم توی EF Core ما توی رابطه Fluent API بعضی وقت ها از owns many استفاده می‌شد توی دوره asp. Net توضیح زیادی هم راجبش داده نشد میشه یه توضیح کاملی راجب این نوع رابطه ها بدید اینکه چه زمانی ما باید از owns many استفاده بکنیم.

مدیر آموزش
1402/07/24

سلام ارادت. جلوتر در بخش مربوط به Entity Framework Core این موارد حتما آموزش داده می شود.

امین عبدی زاده
1402/07/20

سلام ممنونم از آموزش عالیتون . یهدرخواستی داشتم . در صورت امکان برای هر دوره یه گروه تلگرامی ایجاد کنید که دانشجو های اون دوره بتونن با هم در ارتباط باشند

مدیر آموزش
1402/07/20

سلام لطف دارید. حقیقت امر دوستان زیاد درخواست می کنند، اما به دلیل اینکه بعضی مسایل در گروه ها رعایت نمیشه این امکان وجود ندارد. اما به زودی بخشی به عنوان پرسش و پاسخ در سایت راه اندازی می شود.

رضا
1402/05/03

سلام استاد خسته نباشید استاد خیلی ممنون بابت آموزش خوبتون فقط استاد توی فصل Ef Core حتما مفهوم ThenInclude هم توضیح بدید اینکه چه تفاوتی با Include داره و چه زمانی ما باید از ThenInclude استفاده بکنیم ممنون میشم این مورد رو هم آموزش بدید .

مدیر آموزش
1402/05/03

سلام، ممنون. در بخش EF Core حتما این موارد آموزش داده می شود.

مهدی کوه بر فرد حقیقی
1402/04/15

سلام خدمت استاد گرامی با تشکر از دوره جامع و کامل شما بنده دوره جامع اندروید رو گرفته بودم و چندتا اپلیکیشن هم ساختم و گفتم چه خوب میشه بیام با زبان نیتو خود ویندوز برنامه ویندوزی بنویسم به جای اینکه برم با فریمورک تورنادو اف ایکس کاتلین برنامه ویندوزی بسازم اینجوری هم من بیشتر به چالش میخورم هم دو تا استاد عزیز از تجربه هاشون میگن و من استفاده میکنم . من فروردین دوره شما رو خریدم اما دانشگاه و دوره اندروید یکم راهم رو سخت کرده ولی همین یکم یکم که دارم نگاه میکنم عالی درس میدین و پشتیبانی عالی دارین شما و یه نکته که خودم فهمیدم فقط یه ورژن sdk dotnet شما نصب کنین مابقی هر ورژن ران تایم مشکلی برای ویژوال استدیو و ویژوال استدیو کد ایجاد نمیکنه

مدیر آموزش
1402/04/15

سلام ارادت، خوشحالیم که از دوره آموزشی سی شارپ راضی هستید.

Sajad
1402/04/04

درود وقتتون بخیر تو این دوره dapper هم آموزش میدید؟

مدیر آموزش
1402/04/04

سلام ممنون، آموزش Dapper رو در یک دوره مجزا خواهیم داشت.

ابوالفضل صفری
1402/04/03

سلام و وقت بخیر امکانش هست بخش های مربوط به SQL SERVER رو جدا کنید و برای فروش قرار بدید؟

مدیر آموزش
1402/04/03

سلام ارادت، به زودی دوره آموزش SQL Server بر روی سایت قرار خواهد گرفت.

مهدی حسین زاده
1402/03/23

استاد وقتتون بخیر خسته نباشید خواستم بدونم توی این دوره design pattern هم اموزش میدید ؟ با تشکر

مدیر آموزش
1402/03/23

سلام ممنون، اگر منظور شما 23 الگوی طراحی هست که توسط گروه Gang Of Four معرفی شد خیر، چون تعداد Design Pattern ها زیاد هست و خودش یک دوره مجزاست. چرا که همین الان دوره آموزش c# ترکیبی از چند دوره مختلف شده و این منجر به طولانی تر شدن دوره میشه. اما یک سری از Design Pattern ها مثل Repository، Unit of Work و ... در طول دوره آموزش داده میشه.

مهدی حسین زاده
1402/03/21

سلام استاد وقت بخیر خواستم بدونم تا چه سر فصلی رو باید حتما ببینم تا بتونم برم دوره asp.net core رو شروع کنم با تشکر

مدیر آموزش
1402/03/21

سلام ممنون، تا بخش Joins در SQL Server رو دیده باشید کفایت میکنه و مشکلی برای یادگیری ASP ندارید. اما در نهایت سعی کنید تمام مباحث دوره آموزش سی شارپ را ببینید، چرا که در هر فصل مطالب کاربردی گفته می شود که نیاز هست به عنوان یک برنامه نویس بدانید.

رضا
1402/03/02

سلام استاد خسته نباشید خیلی ممنون بابت این دوره تا اینجا عالی بوده واقعا و خیلی خوب و کامل آموزش دادید فقط لطفا برای پروژه عملی هم اگر امکانش بود یک پروژه واقعی در حد بازار کار ایجاد بکنید تا با نحوه ساختن پروژه های بزرگ هم آشنا بشیم ممنون میشم

مدیر آموزش
1402/03/02

سلام ارادت، لطف دارید. چشم یه پروژه ای درنظر می گیریم که دوستان با نحوه پیاده سازی پروژه های واقعی آشنا شوند.

حامد
1402/02/12

سلام استاد خسته نباشین میخواستم بدونم تو این دوره مبحث solid رو هم آموزش دادین؟ ممنون میشم جواب بدین ❤️

مدیر آموزش
1402/02/12

سلام ممنون. بله حتما در یک فصل به صورت کامل 5 اصل Solid را بررسی می کنیم.

محمدسجاد صالحی
1402/01/28

سلام استاد عزیز,وقتتون بخیر من دارم دوره شما رو میبینم،واقعا سنگ تمام گذاشتین♥️ استاد چندتا سوال داشتم یکی اینکه چند فصل دیگه مونده تا کامل بشه دوره و کاملا ب اتمام برسه؟ یکی اینکه هر چند وقت یکبار فصل جدید قرار میدین؟ در آخر,ممنون از شما و آموزش جامع و کاربردیتون♥️

مدیر آموزش
1402/01/28

سلام ممنون، لطف دارید. بحث آموزش زبان سی شارپ و SQL Server تا به اینجا تمام شده و مبحث بعدی آموزش Entity Framework Core 7 هست. تعداد فصل ها رو دقیق نمیشه گفت و معمولا هر 10 الی 15 روز فصل جدید بر روی سایت قرار می گیره.

حامد سحری
1402/01/24

استاد سلام روزتون بخیر از طریق واتساپ چطور میشه در ارتباط باشیم باهاتون

مدیر آموزش
1402/01/24

سلام ارادت، از طریق شماره تماس هایی که در فوتر سایت قرار دارد می توانید در واتساپ یا تلگرام ارتباط برقرار کنید.

ایمان قاسمی
1402/01/21

با عرض سلام. اگر ممکنه نحوه انتقال اطلاعات از یک جدول به جدول دیگر و همچنین نحوه انتقال اطلاعات از اکسل به SQL رو هم آموزش بدید. اگر نرم افزاری برای انتقال اطلاعات بین جداول SQL هست هم معرفی کنید. ممنون از شما.

مدیر آموزش
1402/01/21

سلام ممنون. چشم در فصل های جدید این موارد آموزش داده می شود.

رضا
1401/12/17

سلام استاد خسته نباشید ممنون بابت آموزش خوبتون استاد تو فصل EF core مباحثی مثل select و iqueryrable رو اگر امکانش بود آموزش بدید چون تو دوره وب از اینا استفاده شده ممنون میشم اینا هم بررسی بکنید.

مدیر آموزش
1401/12/17

سلام ممنون. در دوره ASP.NET Core این مباحث گفته شده و نباید مشکلی داشته باشید، اما در خود دوره آموزش سی شارپ به طور کامل مبحث Entity Framework Core آموزش داده میشه، که این موارد هم شامل میشه.

امیرحسین معصومی
1401/12/11

سلام شبتون بخیر و خسته نباشید میخواستم بدونم حدودا چقدر زمان میبره تا به مباحث معماری تمیز و ef core که داخل سر فصل های اموزشی دوره ذکر شده آموزش بدین

مدیر آموزش
1401/12/11

سلام ارادت، تقریبا 2 فصل دیگه از آموزش SQL Server باقی مانده و بعد از آن وارد مباحث EF Core و معماری تمیز می شویم.

محسن
1401/12/04

سلام. بعد از sql برنامه ریزی به چه صورت هست؟

مدیر آموزش
1401/12/04

سلام بعد از آموزش SQL Server که تقریبا 2 فصل دیگه باقی مانده، آموزش Entity Framework Core 7 رو شروع می کنیم و پس از آن وارد بحث معماری تمیز (Clean Architecture) می شویم.

رضا نبهانی
1401/11/24

سلام استاد خسته نباشید ممنون بابت آموزش خوبتون استاد extention method ها رو هم توی این دوره آموزش بدید ممنون میشم .

مدیر آموزش
1401/11/24

سلام ممنون، متدهای الحاقی (Extension Methods) در فصل 19 آموزش داده شدند. تو این بخش یک Extension Method برای تبدیل تاریخ میلادی به شمسی نوشتیم.

رامین
1401/11/23

سلام استاد من دوره طراحی سایت و سی شارپ شما رو گرفتم، خیلی خوب آموزش میدین، تشکر میکنم بابت آموزش های خوبتون

مدیر آموزش
1401/11/23

سلام ممنون، لطف دارید.

طه
1401/11/17

با سلام . امکانش هست در مورد امکانات و منو های ویژوال استودیو هم جلسه ای قرار بدید ؟

مدیر آموزش
1401/11/17

سلام، در طول دوره با امکانات مختلف ویژوال استادیو آشنا می شویم، ولی پیشنهاد خوبیه که یک جلسه به امکانات مختلفی که ویژوال استادیو داره بپردازیم. ممنون از نظراتتون

طه
1401/11/16

آموزش ، آموزش فوق العاده ای هست . من خودم با کلی تحقیق این سایت رو پیدا کردم و ار قبل هم برنامه نویسی بلد بودم ولی باید سی شارپ رو یاد بگیرم چون بلد نبودم . در کل آموزش عالی ای هست . خدا قوت به مدرس عزیز .

مدیر آموزش
1401/11/16

سلام ارادت، خوشحالیم که دوره مورد رضایت شما قرار گرفته

امیرمحمد فتح اللهی
1401/11/13

با سلام و احترام اول تشکر کنم از استاد عزیز که مطالب رو بصورت کامل و از پایه آموزش میدهند دوم اینکه استاد ببخشید در این دوره در باره webservice و iis و api آموزشی داده میشه؟اینکه چجوری میتونیم از webservice ی که شرکت های دیگه در اختیارمون میذارن استفاده کنیم

مدیر آموزش
1401/11/13

سلام ارادت، لطف دارید. مباحث Web service و API بیشتر مربوط به برنامه نویسی تحت وب هست و نیاز هست تا دانشجویان تا حدی با مفاهیم وب و ابزارهای کار در این حوزه آشنا باشند. اما اگر در انتهای دوره نگاهی به برنامه نویسی تحت وب داشتیم سعی میکنم به نحوه استفاده از APIهای آنلاین هم بپردازیم.

محمد بتویی
1401/10/27

سلام ، من به تازگی دوره رو تهیه کردم ، از لحاظ سرفصل های آموزشی تا اینجا که من دیدم (فصل 10) خوب بوده . ممنون از مدرس عزیز

مدیر آموزش
1401/10/27

سلام لطف دارید، خوشحالیم که از آموزش رضایت دارید.

رضا نبهانی
1401/10/10

سلام استاد خسته نباشید ممنون بابت آموزش خوبتون یه سوال داشتم راجب دستورات Link هم تو این دوره صحبت می کنیم مثل Firstordefult و Single و ...

مدیر آموزش
1401/10/10

سلام ارادت، بله این مباحث به طور کامل در بخش Entity Framework Core 7 گفته میشه.

سجاد
1401/09/24

سلام استاد خسته نباشید تو این دوره آموزش کار با Windows Forms برای ساخت برنامه های دسکتاپ هم آموزش میدید؟

مدیر آموزش
1401/09/24

سلام ممنون، بله در طول دوره مثال هایی را در محیط Windows form ایجاد می کنیم و از کنترل هایی مانند Lable ، TextBox ، Button ، ListBox و ... استفاده می کنیم تا مشکلی در نوشتن برنامه های ویندوز فرم نداشته باشید.

احسان
1401/09/21

سلام خدمت استاد بزرگوار بابت تدریس فوق العاده تون خیلی سپاسگزارم یه سوال داشتم این دوره که پیش نیاز دوره asp هست آیا تا همین فصلی که آپلود شده کفایت میکنه جهت شروع دوره asp

مدیر آموزش
1401/09/21

سلام ارادت، لطف دارید. بله تا همین نقطه ای که درس داده شده اوکی هست و مشکلی در یادگیری ASP.NET Core نخواهید داشت. البته به شرط اینکه با مباحث HTML5 ، CSS 3 و jQuery هم آشنا باشید.

احمد جلالی
1401/09/08

من خیلی از دوره های آموزشی رو توی اینترنت دیدم ولی واقعا این مجموعه عالی ارائه شده بی نظیر استاد بسیار خوب اموزش میدن تشکر

مدیر آموزش
1401/09/08

لطف دارید، ممنون از انرژی ای که دادید.

زهره عظیمی نیا
1401/09/03

سلام و عرض ادب خدمت استاد عزیز خیلی عالی و بی نظیر درس میدین.خواستم از شما تشکر کنم و بهتون خدا قوت بگم.

مدیر آموزش
1401/09/03

سلام ممنون، لطف دارید.

سید محمد ایمان منصوری
1401/08/28

سلام خسته نباشید ببخشید این دوره پیش نیاز دارد؟ چون من فقط میخوام بک اند و سی شارپ رو یاد بگیرم و وارد بشم و میخواستم بدونم ایا باید قبلش دوره دیگه ایی رو بگذرونیم یا نه میتونم از همین دوره شروع کنم

مدیر آموزش
1401/08/28

سلام ارادت. خیر، دوره آموزش سی شارپ هیچ پیش نیازی ندارد و تمام مباحث از ابتدا به صورت روان گفته شده تا دانشجویان مشکلی در یادگیری زبان سی شارپ نداشته باشند.

يزدان شاه محمدي
1401/08/23

سلام فایل فشرده فصل کار با فایل ها و JSON در سی شارپ مشکل دارد و کامل نیست

مدیر آموزش
1401/08/23

سلام. ممنون از اطلاع رسانی. مجدد بر روی سایت آپلود شد

ایمان قاسمی
1401/08/16

با عرض سلام خدمت استاد رامشینی عزیز. من از اوایل تیر ماه آموزش سی شارپ شما رو شروع کردم و الان به قسمت سوم Delegateها رسیدم. خواستم خدمتتون عرض کنم که واقعا آموزش هایه شما عالی هستن و درک خوبی از آموزش های شما دارم. من توی این 2 سال آموزش های سی شارپ زیادی رو از وب سایت های مختلف تهیه کردم ولی هیچ کدومشون به اندازه آموزش های شما مفهومی نبود. حتی در مبحث Delegateها واقعا سردرگم بودم ولی با توضیحاتی که شما دادید واقعا تمام ابهاماتی که داشتم برطرف شد. امیدوارم که همیشه موفق باشید و این دوره را هیچ وقت به اتمام نرسونید و همیشه آپدیت نگهش داریم. با تشکر از شما

مدیر آموزش
1401/08/16

سلام، ارادت. ممنون لطف دارید. خوشحالیم که دوره مورد رضایت شما واقع شده.

پیمان
1401/08/01

با سلام و ممنون از آموزش بسیار خوب و عالیتون یه تقاضا دارم ازتون خواهش میکنم مبحث سریالایز کردن و Io رو هم تو سر فصلا بگنجونید خصوصا سریالایز کردن حالا که دارید بسیار جامع پیش میرید saop و json , ... ممنون میشم جوابمو بدید

مدیر آموزش
1401/08/01

سلام، لطف دارید. در رابطه با کار با فایل ها و بحث serialize and deserialize یک فصل جداگانه داریم و حتما به این مباحث هم می پردازیم.

پوریا
1401/07/25

سلام به استاد عزیز. از قسمت c# پیشرفته، کدوم مباحث آموزش داده میشند؟

مدیر آموزش
1401/07/25

سلام، ارادت. ببینید هدف از دوره آموزش سی شارپ ارایه کامل مباحث کاربردی سی شارپ هست تا شما برنامه نویسی با زبان سی شارپ را به خوبی یاد بگیرید. بنابراین چیزی به عنوان دوره مقدماتی یا پیشرفته سی شارپ نداریم و تمام مباحث کاربردی و مهم در همین دوره آموزش داده می شود.

محمدهادی
1401/07/17

سلام و عرض ادب خدمت استاد رامشینی چند فصل دیگه از سی شارپ مونده تا وارد sql server بشیم با تشکر

مدیر آموزش
1401/07/17

سلام ارادت، از بخش آموزش سی شارپ فقط دو فصل دیگه باقیمانده و بعد از آن وارد آموزش SQL Server خواهیم شد.

ایمان قاسمی
1401/07/12

سلام و عرض ادب. اگر ممکنه در مورد LINQ و Background Task هم توضیح بدید. آموزش هایه شما واقعا مفهومی هست و من درک خوبی از برنامه برنامه نویسی پیدا کردم. با تشکر از شما.

مدیر آموزش
1401/07/12

سلام ارادت، لطف دارید. چشم این موارد رو هم بهش می پردازیم.

يزدان شاه محمدي
1401/07/03

سلام فایل فشرده فصل کالکشن ها در سی شارپ خرابه لطفا بررسی بفرمایید

مدیر آموزش
1401/07/03

سلام، ممنون از اطلاع رسانی. مجدد آپلود شد.

mahin shabani
1401/06/29

سلام وقت بخیر. ببخشید مباحثی مثل (...FileStream,StreamReader)file stream Perform I/O operationsو serialize deserialize ,LinqTo Objects , ORM Modeling and Linq2Sql developing گفته میشه؟

مدیر آموزش
1401/06/29

سلام. ممنون. بله مباحث کار با فایل ها مثل File Stream و StramReader و همچنین بحث های Serialize و Deserialize در دوره مطرح می شوند. بحث LINQ رو مختصر نگاهی خواهیم داشت و به صورت جدی تر Entity FrameWork Core رو بررسی می کنیم.

پوریا
1401/06/23

سلام. ممنونم بابت آموزش. یک سوالی داشتم، شاید به درد بقیه هم بخوره. از نظر مفهومی و ادراکی (نه از نظر فنی و جزئی) چه تفاوتی بین interface و abstract class هست؟ این ذهنمو خیلی درگیر کرده. البته در آموزش این تفاوت های تکنیکال خیلی خوب توضیح داده شده بودن ولی من نمیتونم از نظر مفهومی کانسپ رو خوب درک کنم. ممنون میشم یه مختصر توضیح بدید. تشکر.

مدیر آموزش
1401/06/23

سلام، ارادت. خیلی خلاصه و مفید بخوام توضیح بدم، اینترفیس یک قالب اجرائی یا یک قرارداد برای کلاس ها هست. به این شکل که مشخصات کلی متدها، بدون پیاده سازی، درون اینترفیس تعریف می شود و کلاس های مشتق شده از این اینترفیس ملزم به پیاده سازی کامل این متدها هستند. در زبان سی شارپ امکان ارث بری یک کلاس از چند کلاس به صورت هم زمان وجود ندارد. ولی Interfaceها این قابلیت را فراهم می کنند که به هر تعداد که لازم است، کلاس های مشتق شده از آن ها ارث بری کنند. کلاس Abstract کلاسی است که نمی‌توان از آن نمونه‌ای ایجاد کرد. یک کلاس Abstract می‌تواند دارای متدهای Abstract باشد که شبیه Interface فقط اعلان می شوند و باید در کلاس های مشتق شده از این کلاس پیاده سازی شوند. اما این امکان وجود دارد که شما درون یک کلاس Abstract متدهایی داشته باشید که Abstract نیستند و احتیاجی به پیاده سازی آن ها در کلاس های مشتق شده نیست. به عبارتی تنها متدهایی از کلاس abstract الزام به پیاده سازی دارند که صراحتا کلمه‌ abstract در تعریف آن ها قید شده باشد. یکی از مزیت‌های کلاس Abstract این است که می تواند کلاسی پایه برای دیگر کلاس ها باشد و متدهای آن می‌توانند توسط کلاس های مشتق شده پیاده سازی شوند یا خیر. چرا که برخلاف اینترفیس، پیاده سازی تمام متدهای Abstract در کلاس مشتق شده الزامی نیست. به صورت خلاصه اگر بخواهیم نگاهی به تفاوت های یک اینترفیس و کلاس Abstract داشته باشیم: در زبان سی شارپ یک کلاس معمولی می‌تواند تنها از یک کلاس Abstract ارث بری کند ولی همان کلاس می تواند از چندین Interface ارث بری کند. زمانی که شما متدی را به یک کلاس Abstract اضافه می‌کنید، به طور خودکار به همه کلاس های مشتق شده اعمال می‌شود. اما در Interface اگر متدی اضافه کنید باید در تمام کلاس هایی که از آن اینترفیس ارث بری کرده اند، پیاده سازی برای آن متد درنظر بگیرید. و به عنوان تفاوتی دیگر یک اینترفیس فقط می تواند از اینترفیس ها ارث بری کند، اما یک کلاس Abstract علاوه بر اینترفیس می تواند از کلاس Abstract نیز ارث بری کند. و در نهایت زمانی که نیاز به ارث بری چندگانه داریم یا اینکه بخواهیم تمام متدهای اعلان شده در کلاس پایه به طور کامل در کلاس مشتق شده پیاده سازی شوند باید از Interface استفاده کنیم و در مقابل در پروژه‌های بزرگ که با حجم تغییرات زیادی روبرو هستیم، استفاده از کلاس Abstract بهتر هست، چرا که تنها با تغییر کلاس Abstract به طور خودکار تغییرات در تمام کلاس های مشتق شده اعمال می‌شود.

پارسا
1401/06/18

سلام. من دوره شما را قبلا خریده بودم. کفیت محتوا عالی هست. بی نظیر! مابقی فصول تقریبا تا کِی ارائه میشند و آیا مبحث Dependency Injection در این محتوا تدریس میشه؟

مدیر آموزش
1401/06/18

سلام، ممنون بزرگوارید. زمان دقیق اتمام دوره مشخص نیست اما تلاش می کنیم تا سریع مابقی مباحث را هم آماده کنیم. در رابطه با بحث Dependency Injection بله در دوره مفصل تدریس میشه.

مهدی
1401/06/13

سلام و وقت بخیر.. ممنون از استاد عزیز با این تدریس عالی و کاملشون و همه ی کسایی که توی تهیه ی این دوره فعال بودند.. میخواستم ازتون درخواست کنم به خاطر کیفیت خوب و مطلوب نحوه ی تدریس استاد لطفا در خلال دوره در حد امکان از نحوه ی استفاده و شرایط استفاده web app هم اموزشی فراهم بشه. ممنون از شما روزتون بخیر و شادی

مدیر آموزش
1401/06/13

سلام، ارادت. لطف دارید. بحث web app گسترده هست و نیاز هست تا دوستان یک سری موارد مثل HTML CSS JQuery رو آشنا باشند. اما در انتهای دوره به جهت آشنایی سعی می کنیم یک فصل بهش بپردازیم تا دوستان با این حوزه هم آشنا گردند.

محمد
1401/06/07

سلام خیلی ممنون از دوره خوبتون لطفا تو این دوره یک پروژه با موضوع سیستم فروش + سیستم انبارداری + فاکتور پیاده سازی کنید با تشکر

مدیر آموزش
1401/06/07

سلام ارادت، لطف دارید. ببینید این قبیل پروژه ها رفته رفته تحت وب پیاده سازی می شوند و این روزها به ندرت این گونه پروژه ها برای سیستم های دسکتاپ نوشته می شوند. اما نکته ای که هست حتما در انتهای دوره آموزشی سی شارپ پروژه ای را درنظر می گیریم که مباحث مطرح شده در دوره را در قالب یک پروژه عملی و کاربردی یاد بگیرید، چرا که هدف دوره صرفا آموزش زبان برنامه نویسی سی شارپ نیست و هدف نهایی این هست که شما تبدیل به یک برنامه نویس شوید و توانایی انجام پروژه برنامه نویسی را داشته باشید.

مهدی حسین زاده
1401/06/01

استاد واقعا بی نظیری

مدیر آموزش
1401/06/01

سلام، ارادت. لطف دارید.

یزدان شاه محمدی
1401/05/19

عرض سلام و وقت بخیر خدمت استاد عزیز ضمن اینکه از آموزش های جامع و کامل شما بسیار خوشحالم خواهشمندم در صورت امکان کار با ADO.NET هم با توجه به قدرت بالایی که دارد در کنار entity framework آموزش داده شود.

مدیر آموزش
1401/05/19

سلام. ممنونم همچنین. هدف این بوده که مباحث جدید و کاربردی را مطرح کنیم. اما اگر دوستان دیگه ای هم باشند که تمایل داشته باشند، چشم حتما در طول یک فصل ADO.NET رو هم آموزش می دهیم.

پوریا
1401/05/17

سلام. بعد از چند فصل به مباحث پایگاه داده می رسیم؟ و الان چه موضوعاتی تا رسیدن به پایگاه داده باقی مونده. تشکر

مدیر آموزش
1401/05/17

سلام. بحث هایی مثل Collection ها، Generic و Delegate از زبان برنامه نویسی سی شارپ باقیمانده و بعد از آن وارد مبحث SQL Server می شویم.

علیرضا
1401/05/12

هووورا ویدیو جدید، ولی انصافاً خیلی خوب آموزش میدید من واقعا از شما متشکرم

مدیر آموزش
1401/05/12

سلام ارادت، ممنونم. خوشحالیم که دوره مورد رضایت شما قرار گرفته. تلاشمون این هست که دوره واقعا تخصصی و کاربردی باشه و در انتهای دوره دوستان به دانش و تجربه خوبی از زبان برنامه نویسی سی شارپ و نحوه نوشتن برنامه ها دست پیدا کنند.

امیررضا
1401/05/07

سلام خیلی ممنون از آموزش خوبتون. واقعا تدریس آقای رامشینی خیلی عالی هست. فقط اگه امکانش هست جلسات رو زودتر آپلود کنید. بازم ممنون از آموزش های خوبتون

مدیر آموزش
1401/05/07

سلام و ارادت، بزرگوارید. اگر گاهی فاصله ای در آپلود فصل ها می افتد از دوستان شرمنده ایم. اما چشم حتما تلاش می کنیم که فصل ها را زودتر آپلود کنیم.

علی عطاری
1401/05/05

سلام واقعا هرچه پیش میریم بیشتر از نحوه تدریس اقای رامشینی و همینطور کامل بودن سرفصل ها لذت می برم امیدورام دوره sql هم همینقدر عالی و کامل باشه و صد البته پروژه عملی ( مطمئنم همینطور خواهد بود) به جرات میشه گفت این کامل بودن سرفصل ها و روان توضیح دادن مدرس رو من در هیچ دوره های فارسی ندیدم دوستان لحظه ای در خرید این دوره تردید نکنید دوره ارزشمندی است ممنونم از شما و بهترین ها رو براتون ارزو دارم

مدیر آموزش
1401/05/05

با سلام و احترام. ممنون از لطف شما. خوشحالیم که از دوره آموزش سی شارپ رضایت دارید و برای شما مفید بوده. ان شاءلله ادامه دوره هم همینطور کامل و روان خواهد بود.

امیررضا
1401/05/04

سلام خسته نباشید. مرسی از دوره ی خوبتون خیلی عالی و خوب هست. فقط میخواستم بگم اگه میشه زودتر فصل های جدید رو بزارید و میشه بگید چند فصل از مباحث خوده سی شارپ باقی مونده؟ و بعد از سی شارپ وارد چه بخشی می شید؟

مدیر آموزش
1401/05/04

سلام. ممنونم لطف دارید. بخش سوم از آموزش شیء گرایی در سی شارپ روی سایت قرار گرفت. چند فصل دیگه از آموزش c# باقی مانده و بعد از آن وارد آموزش SQL Server می شویم.

سید محمود سید علی نقی
1401/05/04

با سلام . در مورد آموزش سی شارپ تا اینجایی که توسط مدرس خوب و با تجربه آقای مهندس رامشینی تدریس شده باید بگم بی نطیر بوده و در سایت ها و پکیچ های آموزشی فارسی دیگر پیدا نمیشه خیلی روان و با جزئیات کافی گفته شده لدا درک آن برای من خیلی آسان شده . تشکر میکنم از مجموعه خوب آتریا امیدوارم همچنان این روند تداوم داشته باشد.

مدیر آموزش
1401/05/04

سلام، ارادت. ممنون از نگاه و انرژی که دادید. خوشحالیم که آموزش مورد رضایت بوده.