🎁 تخفیف ویژه تمامی دوره های آموزشی 🎁

آموزش طراحی سایت (HTML CSS Javascript)

مشاهده نمونه ویدیوهای تدریس دوره

جهت مشاهده کلیک کنید

توضیحات دوره

دوره جامع آموزش طراحی سایت

اگر به نیازمندی های بازار کار در سایت های استخدامی نگاهی انداخته باشید، یا حداقل برای استخدام به تعدادی از شرکت ها و سازمان های دولتی مراجعه کرده باشید، اولین مواردی را که از شما انتظار دارند به شکل زیر است:

  • آیا به HTML 5 تسلط دارید؟
  • آیا به CSS 3 و قابلیت های جدید آن مانند Flexbox و CSS Grid تسلط دارید؟
  • میزان تسلط شما به Javascript در چه حدی است؟
  • میزان آشنایی شما به JQuery در چه حدی است؟
  • آیا با Responsive کردن سایت آشنا هستید؟
  • آیا با پیش پردازنده SASS کار کرده اید؟
  • آیا نمونه کار واقعی جهت اثبات توانمندی های خود در زمینه های بالا را دارید؟

دوره آموزش طراحی سایت یک دوره آموزشی کامل است که تمامی موارد بالا را در خود دارد و هزینه و زمان شما را برای یادگیری و در نهایت تبدیل شدن شما به یک طراح وب با تجربه را به میزان زیادی کاهش می دهد. با استفاده از این دوره آموزشی شما خیلی راحت مباحثی را که حتی از وجود آن ها آگاهی ندارید، را فرا می گیرید. 

اهمیت یادگیری طراحی سایت

طراحی سایت یکی از مهارت هایی است که می توانید از آن در مدت زمان بسیار کوتاهی، کسب درآمد بسیار خوبی را تجربه کنید. در حال حاضر بسیاری از شرکت های نرم افزاری برای طراحی وب سایت خود نیاز به طراح وب دارند. چرا که همه کسب و کارهای اینترنتی برای معرفی کالا و خدمات خود نیازمند یک وب سایت هستند و مسلما هر وب سایت دارای یک رابط کاربری است. بنابراین با یادگیری طراحی سایت می توانید موقعیت شغلی خود را تغییر دهید و با شرکت های بزرگ و خوبی همکاری کنید. همچنین آن دسته از افرادی که آشنایی با برنامه نویسی ندارند، برای شروع طراحی سایت بهترین گزینه است. اگر در دنیای برنامه نویسی تازه‌ وارد هستید، یادگیری طراحی وب برای شما لذت بخش و نسبتا ساده است. زیرا  آموزش طراحی سایت پیش نیاز خاصی ندارد و علاقمندان خیلی راحت می توانند با این دوره شروع به یادگیری نمایند.

از طرفی با یادگیری طراحی سایت امکان دریافت پروژه فریلنسری برای شما فراهم می شود و خب این یک امکان خوب است که از این طریق بتوانید کسب درآمد کنید.

آموزش طراحی سایت

درباره دوره آموزش طراحی سایت

دوره‌ آموزش طراحی سایت با هدف تدریس تمامی مباحث و سرفصل‌های لازم برای تسلط و آمادگی شما برای ورود به بازار کار ارائه شده است. در طول دوره آموزش طراحی سایت ما نمونه وب سایت های مختلفی را بسته به موضوعات مطرح شده طراحی می کنیم تا شما مباحث را راحت تر، عمیق تر و کاربردی تر درک نمایید، به نحوی که بتوانید ظاهر سایت ها را به خوبی طراحی و پیاده سازی کنید و پس از آن به راحتی بتوانید وارد سطوح بالاتر Front-End شوید و در شرکت های معتبر استخدام و مشغول به کار شوید. به جرات می توان گفت این آموزش به طور خاص، برای ساخت و تکمیل رزومه ی کاری شما به عنوان یک Web Designer طراحی شده است و کامل‌ترین سرفصل‌های طراحی وب به صورت غیرحضوری در این دوره تدریس می‌شوند. مباحثی که هیچ گاه به طور کامل و عمیق در دوره های آموزش حضوری به شما گفته نخواهد شد.

نکته حائز اهمیت این است که یادگیری مباحث HTML 5 , CSS 3 , JavaScript , jQuery کار آنچنان سختی نیست اما اینکه بتوان با استفاده از این ابزارها ظاهر یک سایت واقعی را با تمام قابلیت ها و ریزه کاری های آن طراحی کرد و به ثمر رساند کار آسانی نیست.

در پایان دوره آموزش طراحی سایت ما به عنوان پروژه یک قالب فروشگاهی را پیاده سازی می کنیم تا شما جدا از یادگیری مباحث HTML 5 , CSS 3 , JavaScript , jQuery با نحوه طراحی و پیاده سازی قالب یک سایت واقعی آشنا شوید.

ویژگی های بالقوه دوره جامع آموزش طراحی سایت

  • مباحث دوره از پایه و ابتدا شروع شده و آموزش داده می شود تا حتی افرادی که رشته تحصیلی آن ها نرم افزار نبوده و آشناییتی با طراحی وب ندارند، به راحتی مباحث را درک کنند و یاد بگیرند.
  • هر مفهوم ابتدا به صورت تئوری توضیح داده می شود مانند درک آن مفهوم، انواع مختلف یا نحو نوشتن کد و بعد به صورت عملی آموزش داده می شود.
  • من هر خط کدی که می نویسم، توضیح می دهم تا شما درک کاملی از کدها داشته باشید.
  • سورس کدهای مثال ها ی پیاده سازی شده در دوره برای دانلود موجود است.

اگر بخواهیم به صورت خلاصه به آنچه در این بسته آموزشی گفته شده است بپردازیم، می توانیم این بسته را در 6 محور اصلی مورد بررسی قرار دهیم:

بخش اول دوره آموزش طراحی سایت: آموزش HTML 5

آموزش HTML 5

اما اولین قدم برای یادگیری طراحی سایت، یادگیری زبان HTML است. HTML یک زبان نشانه گذاری است که با استفاده از این زبان می توان صفحات وب سایت را توصیف کرد. HTML پیکره و استخوان بندی سایت شما را می سازد. به عبارتی HTML قسمت‌های مختلف یک سایت مانند عکس، متن، جدول و دیگر اجزای این‌چنینی را با استفاده از مفهومی به نام تگ از یکدیگر جدا می‌کند و شناساندن آن قسمت ها و طرز نمایش آن ها به مرورگر توسط همین تگ‌ها صورت می پذیرد.

HTML 5 آخرین استاندارد مرورگرها برای نمایش صفحات وب و تعامل با آنهاست. در بسته آموزش طراحی سایت ما به طور کامل با زبان HTML و تغییرات جدید آن که در نسخه 5 به آن افزوده شده آشنا می شویم.

بخش دوم دوره آموزش طراحی سایت: آموزش CSS 3

آموزش CSS3

CSS یک زبان نشانه گذاری تحت وب است که برای توصیف ظاهر وب‎ سایت استفاده می‎ شود. هدف از تولید زبان css در حقیقت جداسازی اطلاعات محتوایی سایت (که توسط زبان HTML نوشته شده اند) از اطلاعات ظاهری مانند صفحه آرایی، رنگ بندی، سایز و نوع فونت می باشد. این جداسازی باعث افزایش سرعت بارگذاری سایت، انعطاف پذیری بیشتر برای کنترل ویژگی های ظاهری، قابلیت طراحی چندین صفحه با یک فرمت یکسان و جلوگیری از انجام کارهای تکراری در طراحی وب سایت می گردد. از آنجا که مبحث CSS بسیار مهم است و نقش بسزایی در جذابیت های ظاهری سایت دارد، ما در بسته آموزش طراحی سایت در طی چندین فصل به طور کامل به آموزش CSS پرداخته ایم و متناسب با هر فصل یک نمونه وب سایت طراحی کرده ایم، تا شما قابلیت ها و امکانات جدید CSS را به صورت کامل و کاربردی فرا بگیرید و بتوانید وب سایت های زیبا و جذابی را طراحی نمایید.

آموزش Flexbox و آموزش CSS Grid

آموزش flexbox و آموزش css grid

ما همیشه صفحه آرایی را با استفاده از عناصر و ویژگی هایی انجام می دادیم که هدف آن ها صفحه آرایی نبوده است. تا قبل از معرفی شدن Flexbox و CSS Grid ما از جداول HTML و پس از آن از ویژگی float و position برای صفحه آرایی و چیدمان عناصر HTML استفاده می کردیم. اما مشکلی که وجود داشت، این عناصر و ویژگی ها مختص صفحه آرایی نبودند و برای کاربرد دیگری ایجاد شده اند. به همین دلیل استفاده کردن از این ویژگی ها برای صفحه آرایی مشکلاتی را به همراه داشت.

تا اینکه بالاخره ماژولی به نام Flexbox مطرح شد. Flexbox یک ماژول صفحه آرایی تک بعدی در طراحی صفحات وب است که به طراحان وب کمک می کند بدون استفاده از روش های قدیمی مانند float و position چیدمان و صفحه آرایی صفحات وب خود را به راحتی انجام دهند. در این دوره ماژول Flexbox به طور کامل و به صورت کاربردی در قالب یک پروژه آموزش داده شده تا شما از این پس به راحتی بتوانید چیدمان و ترازبندی عناصر صفحات وب خود را انجام دهید. حتی در این دوره در دو فصل مجزا به آموزش کامل سیستم صفحه آرایی جدید CSS به نام CSS Grid پرداختیم که یک تکنیک عالی دیگر برای صفحه آرایی و چیدمان عناصر HTML است. شما با استفاده از این دو ماژول خیلی راحت می توانید طراحی صفحات وب خود را انجام دهید و از طراحی سایت لذت ببرید.

آموزش ریسپانسیو کردن سایت (Responsive Web Design)

آموزش ریسپانسیو کردن سایت

طراحی سایت واکنشگرا مربوط به تغییر ظاهر صفحات سایت متناسب با سایز صفحه نمایش دستگاه کاربران است. امروزه کاربران با موبایل، تبلت، لپتاپ و سیستم هایی با مانیتورهای wide از اینترنت استفاده می‌کنند و بنابراین صفحات وب سایت ما باید به گونه‌ای طراحی شده باشند که کاربران موقع بازدید و استفاده از این صفحات نیاز به زوم کردن، اسکرول کردن افقی و… را نداشته باشند و  وب سایت ما در صفحه نمایش های مختلف با اندازه های مختلف به درستی نمایش پیدا کند. در این دوره ما به طور کامل در رابطه با Media Query ها صحبت کرده ایم و به شما یاد می دهیم که چطور بدون استفاده از فریمورک ها سایت خود را ریسپانسیو کنید. حتی یاد می گیریم که چطور با کمک Flexbox و CSS Grid ریسپانسیو کردن سایت را راحت تر انجام داده و خیلی سریع سایت های خود را ریسپانسیو کنیم.

بخش سوم دوره آموزش طراحی سایت: آموزش جاوا اسکریپت

آموزش javascript

JavaScript یکی از محبوبترین زبان های برنامه نویسی تحت وب است. زبان جاوا اسکریپت یک زبان سطح بالا، داینامیک، مبتنی بر شی و تفسیری است. از این زبان می توان برای برنامه نویسی سمت سرور (Server Side)، اپلیکیشن های موبایل، بازی و اپلیکیشن های دسکتاپ استفاده کرد.

در پکیج آموزش طراحی سایت به صورت قدم به قدم و حرفه ای زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت آموزش داده شده است. مباحثی شامل توابع، آرایه، Object ها، DOM و ... پرداخته شده است و مثال ها و پروژه های کاربردی بی نظیری در نظر گرفته شده است تا شما زبان جاوا اسکریپت را خیلی خوب فرا بگیرید و پس از آن بتوانید یادگیری فریم ورک های آن مثل React JS و Vue JS را شروع کنید و به عنوان Front-End مشغول کار شوید.

در این بخش به طور حرفه ای DOM (Document Object Model) بررسی شده است.

معرفی DOM

فرض کنید یک صفحه‌ی وب را با استفاده از زبان HTML و CSS طراحی کرده‌ایم. حال تصمیم داریم با استفاده از جاوا اسکریپت بخش‌هایی از این صفحه را تحت شرایط خاصی تغییر دهیم. به عنوان مثال پس از کلیک کاربر بر روی یک دکمه، بخشی از صفحه مخفی شود و یا نحوه نمایش یکی از عناصر HTML تغییر کند. در اینجا چندین سوال مطرح می شود. روش دسترسی به تگ‌های HTML و محتویات آنها چیست؟ چگونه می‌توان برخی تگ ها را حذف یا محتویات آن ها را تغییر داد؟ چگونه می‌توان استایل های CSS اعمال شده به عناصر صفحه را تغییر داد؟

پاسخ تمام سوالات فوق در DOM است. در واقع DOM روشی برای دسترسی به عناصر صفحات وب و اعمال تغییرات بر روی آنهاست. در این دوره در بخش مربوط به DOM به صورت مفصل به خود DOM و Event ها که بخشی از DOM هستند پرداختیم و پس از آن در یک فصل مجزا نمونه مثال های مختلف و جذابی را با استفاده از DOM پیاده سازی می کنیم تا از طراحی سایت لذت ببرید.

بخش چهارم دوره آموزش طراحی سایت: آموزش jQuery

آموزش jQuery

jQuery یک کتابخانه سبک از JavaScript است و شعار آن "کمتر بنویس ، بیشتر کار کن" می باشد.

jQuery وظایف متداول زیادی را به عهده دارد و برای انجام آنها نیاز به خطوط کد زیادی از JavaScript است که آنها را درون متدهایی بسته بندی می کند و شما می توانید تنها با یک خط کد آن ها را فراخوانی و اجرا کنید. jQuery همچنین بسیاری از موارد پیچیده JavaScript مانند فراخوانی AJAX و دستکاری DOM را ساده می کند.

فریمورک های دیگری از JavaScript نیز وجود دارد ، اما jQuery محبوب تر و قابل توسعه تر است.

در این دوره آموزشی به صورت قدم به قدم jQuery آموزش داده می شود تا شما به خوبی با این کتابخانه محبوب آشنا شده و تسلط خوبی در استفاده از آن پیدا کنید.

بخش پنجم دوره آموزش طراحی سایت: آموزش SASS

آموزش SASS

SASS مخفف Syntactically Awesome Style Sheets و یک زبان پیش پردازنده CSS است. این زبان به هیچ عنوان جایگزینی برای زبان نشانه گذاری CSS محسوب نمی شود و در حقیقت روشی برای توسعه و مدیریت کدهای CSS است. نکته قابل توجه درباره SASS این است که SASS با تمام نسخه های CSS سازگار است و شما می توانید به راحتی در طراحی سایت  خود از آن استفاده کنید.

SASS  امکان استفاده از متغیرها (variables) ، دستورات تودرتو (nesting)، وارد کردن قطعه کدها (partial imports)، بلاک بندی کدها (mixing)، وراثت (inheritance) و عملگرها (operators) را در کدهای CSS فراهم می کند. کدهای SASS در نهایت تفسیر شده و به CSS تبدیل می شوند. SASS یکی از ارکان توسعه صفحات وب سایت در این روزها به حساب می آید. SASS تکرار CSS را کاهش می دهد و بنابراین باعث صرفه جویی در وقت هنگام طراحی سایت می شود و استفاده از آن رایگان است.

در این دوره ما در یک فصل مجزا به طور کامل پیش پردازنده SASS را بررسی می کنیم.

بخش ششم آموزش طراحی سایت: طراحی قالب یک وب سایت فروشگاهی مدرن

اما در بخش پایانی دوره آموزش طراحی سایت یک قالب فروشگاهی مدرن و واقعی را طراحی می کنیم تا شما دانش و تجربه لازم برای طراحی قالب سایت های واقعی را کسب کنید و بتوانید به راحتی این قبیل قالب ها را طراحی کنید.

لازم به ذکر است که قالب فروشگاهی تماما با استفاده از CSS3 ، HTML5 و Javascript طراحی شده که باعث می شود سرعت load سایت بسیار سریع باشد و از طرفی تاثیر به سزایی در سئوی سایت دارد.

نمونه ای از صفحات و بخش های طراحی شده قالب فروشگاهی را می توانید در بخش زیر مشاهده کنید.

صفحه اصلی قالب فروشگاهی که شامل یک اسلایدر تمام صفحه می باشد و ویترین سایت است.

آموزش پروژه محور طراحی سایت

منوی محصولات (به جهت آموزش دو سبک منو طراحی شده است)

آموزش جامع طراحی سایت

منوی مقالات

آموزش طراحی سایت

صفحه دسته بندی محصولات

آموزش طراحی قالب فروشگاه اینترنتی

صفحه Product

آموزش طراحی قالب فروشگاهی

این دوره همچنان درحال ضبط می باشد و سرفصل دوره آموزش طراحی سایت همزمان با ضبط فصل های جدید به روز رسانی و تکمیل می گردد. شما می توانید هم اکنون این دوره آموزشی را قبل از اتمام ضبط دوره و افزایش مبلغ، با تخفیف ویژه پیش خرید کرده و سرفصل هایی که تا به این لحظه روی سایت قرار گرفته است را دریافت و یادگیری طراحی سایت را آغاز نمایید.

سرفصل دوره

آشنایی با مفاهیم پایه دنیای وب و نحوه کار وب (5 قسمت)

آشنایی با مفاهیم شبکه های کامپیوتری، اینترنت، وب
آشنایی با وب سرور (Web Server)
آشنایی با دامنه سایت و ویژگی های یک دامنه مناسب
آشنایی با هاست و انواع آن
آشنایی با DNS Server و نحوه کار وب

آموزش HTML 5 (12 قسمت)

آشنایی با زبان های Markup
آشنایی با ساختار کلی یک سند HTML
معرفی IDE های مختلف برای طراحی وب سایت
نصب افزونه Live Server
HTML Heading
HTML Formmating
HTML Links
HTML Images
HTML Block & Inline
HTML List
HTML Table
HTML Entities

آموزش CSS 3 (27 قسمت)

آشنایی با زبان نشانه گذاری CSS و کاربرد آن در طراحی سایت
آموزش انواع روش های استایل دهی با استفاده از CSS
آشنایی با base selector ها در CSS3
آموزش کار با رنگ ها در طراحی صفحات وب
آشنایی با افزونه Colorzilla
آموزش کار با ابزار Inspect Element مرورگرها
آموزش تزریق Font دلخواه به سایت با استفاده از CSS
CSS Box Model
CSS Borders
CSS Background-image
CSS Background-position
CSS Background-repeat
CSS Background-clip
Background-attachment
آشنایی با float و clear برای چیدمان عناصر صفحه وب
مثال: طراحی layout صفحه با استفاده از float
طراحی Link Button
آموزش ایجاد منوی تک سطحی و Side Menu
بررسی دقیق تر تگ های inline و block
بررسی رفتار تگ های inline-block
Relative Position
Absolute Position
Fixed Position
Sticky Position
Display vs Visibility
آشنایی با فرم های ورود اطلاعات
طراحی یک فرم ثبت نام در سایت

پروژه اول: طراحی سایت هتل آتریا (7 قسمت)

طراحی منوی سایت
طراحی بخش ویترین سایت
طراحی بخش درباره ما
طراحی بخش خدمات هتل و استفاده از font awesome برای افزودن آیکون به سایت
طراحی صفحه درباره ما بخش اول
طراحی صفحه درباره ما بخش دوم
طراحی صفحه تماس با ما

ریسپانسیو کردن سایت (Responsive Web Design) (8 قسمت)

آشنایی با ریسپانسیو سایت (Responsive Web Design)
آشنایی با تگ Viewport و کاربرد آن
آشنایی با Media Query ها در CSS
کار با Media Query
ایجاد استایل های مختلف برای screen های مختلف
آشنایی با واحدهای اندازه گیری Absolute و Relative در CSS
کار با واحدهای اندازی گیری em و rem در css
ریسپانسیو کردن سایت هتل طراحی شده در فصل 6

آموزش Flexbox (12 قسمت)

آشنایی با CSS Flexbox
آشنایی با Letter Spacing و White Space
کار با ماژول Flex در CSS3
flex-direction property
justify-content property
align-items property
align-content property
order property
flex-grow property
flex-shrink و flex-basis
align-self property
طراحی یک Layout با استفاده از Flexbox

پروژه دوم: طراحی سایت Portfolio با استفاده از CSS Flexbox (9 قسمت)

مشاهده demo وب سایت تک صفحه ای که در این فصل طراحی می شود
طراحی منوی سایت
طراحی هدر سایت
طراحی بخش سرویس ها و خدمات ما
طراحی بخش معرفی تیم کاری
طراحی بخش نمونه کارهای شرکت
طراحی بخش تماس با ما سایت
اضافه نمودن آدرس دفتر کار با استفاده از google map
ریسپانسیو کردن سایت

CSS Selectors (6 قسمت)

Intro CSS Selectors
Simple Selectors (name,id,class)
Combinator Selectors ( space , > , + , ~ )
Pseudo-class Selectors
Pseudo-element Selectors
Attribute and Attribute value Selectors

Advance CSS (8 قسمت)

آموزش Linear-Gradient & Radial-Gradient
آموزش Box-Shadow
CSS Transforms
CSS Transitions
آموزش CSS Animations بخش اول
آموزش CSS Animations بخش دوم
CSS Filter Property
CSS Variables

آموزش Semantic Elements & HTML Media (4 قسمت)

HTML Audio
HTML Video
Introducing Semantic Tags
Semantic Web Elements

CSS Grid (10 قسمت)

آشنایی با CSS Grid و مفاهیم اولیه آن
کار با CSS Grid
Repeat and minmax functions
Grid Gap
معرفی auto-fill & auto-fit
Grid Areas
Spanning Column and Row
ترازبندی آیتم های Grid
مرتب سازی آیتم ها در Grid
Media Queries & The Grid

پروژه سوم: طراحی سایت خبری با استفاده از CSS Grid (16 قسمت)

معرفی سایت News
طراحی منو بخش اول
طراحی منو بخش دوم
طراحی منو بخش سوم
طراحی منو بخش چهارم
طراحی منو بخش پنجم
درج Favicon Icon
طراحی هدر سایت بخش اول
طراحی هدر سایت بخش دوم
طراحی هدر سایت بخش سوم
طراحی بخش لیست مقالات
طراحی فوتر سایت
اضافه نمودن فونت به سایت
طراحی صفحه Article
طراحی صفحه About
ریسپانسیو کردن قالب

مبانی برنامه نویسی (3 قسمت)

برنامه نویسی چیست و هدف از نوشتن برنامه ها
تاریخچه زبان های برنامه نویسی
معرفی کامپایلر و مفسر

الگوریتم نویسی و حل مسئله (4 قسمت)

آشنایی با الگوریتم
حل یک نمونه الگوریتم
آشنایی با ساختارهای شرطی در الگوریتم نویسی
آشنایی با حلقه های تکرار

آشنایی با زبان جاوا اسکریپت (10 قسمت)

آشنایی با زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت
نحوه استفاده از جاوا اسکریپت
بهترین موقعیت استفاده از جاوا اسکریپت در صفحات HTML
Comment ها در جاوا اسکریپت
آشنایی با متغیرها (variables)
انواع داده ها در زبان جاوا اسکریپت بخش اول
انواع داده ها در زبان جاوا اسکریپت بخش دوم
تعریف متغیرها با استفاده از const ، var و let
انواع عملگرها در زبان جاوا اسکریپت بخش اول
انواع عملگرها در زبان جاوا اسکریپت بخش دوم

شروع کار با جاوا اسکریپت (4 قسمت)

اولین برنامه به زبان جاوا اسکریپت (محاسبه میانگین 3 عدد)
دریافت اطلاعات با استفاده از ()Prompt
Type Conversions (تبدیل نوع)
مثال: محاسبه حقوق خالص دریافتی یک کارمند

ساختارهای کنترلی (11 قسمت)

معرفی ساختارهای کنترلی در Javascript
ساختار شرطی If else
ساختار Switch بخش اول
ساختار Switch بخش دوم
حلقه تکرار For بخش اول
حلقه تکرار For بخش دوم
حلقه های تو در تو (Nested Loops)
آشنایی با عبارت های break و continue
حلقه تکرار While
حلقه تکرار Do While
حل تمرین

توابع در جاوا اسکریپت (11 قسمت)

آشنایی با توابع و مزیت های نوشتن تابع
تعریف تابع در جاوا اسکریپت
فراخوانی تابع با پارامترهای متغیر
توابع تو در تو (Nested Function)
تابع بازگشتی (Recursive Function)
پیاده سازی فاکتوریل یک عدد با روش بازگشتی
معرفی انواع Scope ها (Local, Global, Block)
آشنایی با Hoisting در جاوا اسکریپت
Function Expressions
Arrow Functions
Self-Invoking Functions

آرایه در جاوا اسکریپت (10 قسمت)

آشنایی با آرایه و نحوه تعریف آرایه
آشنایی با مشخصه Length
متدهای کار با آرایه بخش اول
متدهای کار با آرایه بخش دوم
مرتب سازی آرایه
جستجو در آرایه
پیمایش عناصر آرایه با متد ForEach
پیمایش عناصر آرایه با استفاده از ساختار For-of
انجام عملیات بر روی مقادیر آرایه با متد map
فیلتر کردن مقادیر آرایه با متد filter

Object در جاوا اسکریپت (8 قسمت)

معرفی Object در جاوا اسکریپت
تفاوت Dot notation و Bracket notation
اضافه نمودن Property به Object
Object Methods
ساختار for..in برای پیمایش Object
Object.keys, values, entries
Object Constructors
Primitive and Reference value

Advanced DOM (7 قسمت)

آشنایی با DOM (Document Object Model)
انتخاب عناصر صفحه HTML با DOM
NodeList و HTMLCollection
ایجاد، اضافه و حذف عناصر صفحه HTML با DOM
استایل دهی عناصر صفحه HTML از طریق DOM
دسترسی به Attribute های تگ های HTML از طریق DOM
DOM Traversing (children, parent and Sibilings)

Advanced Events (10 قسمت)

آشنایی با Event ها و انواع روش های افزودن Event ها به عناصر HTML
آشنایی با Event Object
بررسی رویدادهای مربوط به موس (Mouse Events)
بررسی رویدادهای مربوط به صفحه کلید (Keyboard Events)
آشنایی با Event Flow or Event Propagation
Event Bubbling
Event Capturing
Event Delegation Implementing Tab Navigation
Lifecycle Dom Events
Load JavaScript with defer and async

طراحی نمونه مثال های کاربردی با استفاده از Dom و Event (14 قسمت)

طراحی Full Page Tabs بخش اول
طراحی Full Page Tabs بخش دوم
طراحی یک Accordion جهت مخفی کردن و نمایش دادن محتوا بخش اول
طراحی یک Accordion جهت مخفی کردن و نمایش دادن محتوا بخش دوم
طراحی یک اپلیکیشن برای ثبت لیست وظایف (Task List) بخش اول
طراحی یک اپلیکیشن برای ثبت لیست وظایف (Task List) بخش دوم
طراحی یک اپلیکیشن برای ثبت لیست وظایف (Task List) بخش سوم
طراحی یک اپلیکیشن برای ثبت لیست وظایف (Task List) بخش چهارم
استفاده از Local Storage جهت ثبت دائمی داده ها در مروگر
طراحی یک اپلیکیشن برای ثبت لیست وظایف (Task List) بخش پنجم
طراحی یک اپلیکیشن برای ثبت لیست وظایف (Task List) بخش ششم
طراحی یک Slider حرفه ای بخش اول
طراحی یک Slider حرفه ای بخش دوم
طراحی یک Slider حرفه ای بخش سوم

اعتبارسنجی فرم ها (Form Validation) (9 قسمت)

آشنایی با اعتبارسنجی داده ها و انواع آن (Client-side & Server-side)
Automatic HTML Form Validation
JavaScript Form Validation
آشنایی با regular expressions بخش اول
آشنایی با regular expressions بخش دوم
اعتبارسنجی داده های فرم با regular expressions بخش اول
اعتبارسنجی داده های فرم با regular expressions بخش دوم
دسترسی به کنترل های Checkbox فرم
دسترسی به کنترل های Radio button و Drop-down List فرم

مدیریت خطاها در جاوا اسکریپت (Error handling) (6 قسمت)

آشنایی با Debugging و Error Handling
آشنایی با انواع خطاها در جاوا اسکریپت
خطایابی (Debugging) در جاوا اسکریپت
مدیریت خطا (Error Handling)
Throw error
آشنایی با Strict mode

تجزیه، تحلیل و طراحی شی گرا (Object Oriented Analysis And Design) (4 قسمت)

پیچیدگی (Complexity)
پیچیدگی ذاتی نرم افزار (The Inherent Complexity of Software)
رویکردهای مقابله بر پیچیدگی نرم افزار (نقش تجزیه)
تجزیه شئ گرا و شناسایی Domain model

برنامه نویسی شی ء گرا (Object Oriented Programming) (14 قسمت)

شی گرایی در جاوا اسکریپت
تعریف Object به روش Literal
Object Constructors
Prototypes
Prototypes Chain
مثال 1: افزودن custom method به Array.prototype
JavaScript Classes
Getters and Setters
Static Methods
ارث بری کلاس ها در جاوا اسکریپت (Class Inheritance)
call() method
Inheritance Between Classes Constructor Functions
ایجاد شی با استفاده از Object.create
Inheritance Between Classes Object.create

پروژه چهارم: محاسبه آنلاین قیمت خودرو با زبان جاوا اسکریپت (10 قسمت)

معرفی پروژه (محاسبه آنلاین قمت خودرو)
آماده سازی UI پروژه بخش اول
آماده سازی UI پروژه بخش دوم
ایجاد بخش انتخاب سال ساخت
خواندن اطلاعات خودرو از فرم
تعریف قیمت کارخانه خودرو
محاسبه قیمت خودرو بر اساس سال ساخت
محاسبه قیمت خودرو بر اساس میزان کارکرد
محاسبه قیمت خودرو بر اساس وضعیت بدنه
اعتبارسنجی فرم

آشنایی با jQuery (5 قسمت)

آشنایی با کتابخانه jQuery
نحوه استفاده از کتابخانه jQuery
jQuery Selectors بخش اول
jQuery Selectors بخش دوم
بررسی کاملتر تابع $ و آشنایی با متد noConflict

کار با متدها و رویدادهای کاربردی jQuery (9 قسمت)

بررسی متدهای کاربردی jQuery بخش اول
بررسی متدهای کاربردی jQuery بخش دوم
Dom manipulation part 1
Dom manipulation part 2
آشنایی با رویدادهای موس (Mouse Events)
آشنایی با شئ event در jQuery
آشنایی با رویدادهای صفحه کلید (Keyboard events)
آشنایی با رویدادهای فرم (Form events)
آشنایی با رویدادهای window

پیمایش و دستکاری درخت DOM با jQuery (6 قسمت)

DOM Traversing
Filtering Methods
تغییر استایل عناصر با متدهای جی کوئری (jQuery Manipulating CSS)
دستکاری DOM با متدهای جی کوئری (DOM Manipulation)
کار با ابعاد عناصر (Dimension Methods)
دسترسی به مقادیر فرم ها

jQuery Effects (4 قسمت)

jQuery effects
طراحی آکاردیون (Accordion design)
انیمیشن ها در جی کوئری (Animation)
jQuery delay animations

آموزش Ajax و JSON (22 قسمت)

آشنایی با برنامه نویسی Asynchronous و برنامه نویسی Synchronous
آشنایی با پروتکل HTTP
آشنایی با Callback Functions
نمونه‌ مثال هایی از کاربرد Callback Function
آشنایی با JSON
تبدیل داده با فرمت JSON به یک Object جاوا اسکریپت و بالعکس
آشنایی با تکنولوژی Ajax و شیء XMLHttpRequest
دریافت اطلاعات از یک Online API
نوشتن یک API سفارشی با استفاده از ASP.NET Core Web API و استفاده از آن
Callback Hell
JavaScript Promises
Promises chaining
JavaScript Fetch API
ارسال درخواست‌های پیشرفته با Fetch API
حل جهنم Callback با استفاده از Fetch API
برنامه نویسی غیر همزمان (Async & Await)
حل جهنم Callback با استفاده Async & Await
jQuery AJAX Method
آشنایی با Axios و ارسال درخواست HTTP به روش GET
ارسال درخواست HTTP با استفاده از Axios به روش post و delete
ارسال درخواست HTTP با استفاده از Axios به روش put و patch
ارسال درخواست های همزمان با استفاده از Axios.all

طراحی نمونه مثال های کاربردی (7 قسمت)

استفاده از Fancybox
پیاده سازی آپلود فایل با Ajax بخش اول
پیاده سازی آپلود فایل با Ajax بخش دوم
پیاده سازی آپلود فایل با Ajax بخش سوم
طراحی ساعت آنالوگ بخش اول
طراحی ساعت آنالوگ بخش دوم
طراحی ساعت آنالوگ بخش سوم

آموزش SASS (17 قسمت)

معرفی SASS
راه اندازی SASS
آشنایی با سینتکس SASS
تعریف متغیر در SASS
انواع داده ها در SASS
عملگرها
الحاق (Interpolation)
دستور شرطی if
ساختارهای تکرار (while, for, each)
توابع کار با رشته ها (String Functions)
توابع کار با اعداد (Numeric Functions)
توابع کار با لیست ها (List Functions)
توابع کار با مپ ها (Map Functions)
Extend و Placeholder
Mixins
تعریف تابع در SASS
آشنایی با مفهوم Partial و import فایل های SASS

پروژه پایانی (طراحی قالب فروشگاه اینترنتی بخش اول) (7 قسمت)

آماده سازی ساختار اولیه پروژه
طراحی ساختار اولیه Navbar
طراحی دکمه های ورود و ثبت نام Navbar
طراحی Mega Menu بخش اول
طراحی Mega Menu بخش دوم
طراحی Mega Menu بخش سوم
طراحی Mega Menu بخش چهارم

پروژه پایانی (طراحی قالب فروشگاه اینترنتی بخش دوم) (8 قسمت)

آموزش CSS Vertical Align
طراحی Infinite Slider بخش اول
طراحی Infinite Slider بخش دوم
طراحی Infinite Slider بخش سوم
طراحی Infinite Slider بخش چهارم
طراحی Infinite Slider بخش پنجم
طراحی بخش سبد خرید بخش اول
طراحی بخش سبد خرید بخش دوم

پروژه پایانی (طراحی قالب فروشگاه اینترنتی بخش سوم) (11 قسمت)

طراحی Sticky Navbar
طراحی Search box بخش اول
طراحی Search box بخش دوم
طراحی Search box بخش سوم
طراحی Search box بخش چهارم
طراحی بنر صفحه اول سایت
طراحی Why us بخش اول
طراحی Why us بخش دوم
طراحی بخش تازه ترین مقالات
طراحی فوتر بخش اول
طراحی فوتر بخش دوم

پروژه پایانی (طراحی قالب فروشگاه اینترنتی بخش چهارم) (8 قسمت)

طراحی Breadcrumb
صفحه آرایی (چیدمان) صفحه دسته بندی محصولات
طراحی Right Sidebar
فیلیترینگ محصولات بر اساس دسته بندی محصولات
فیلیترینگ محصولات بر اساس رنگ محصولات
طراحی Range Sliders بخش اول
طراحی Range Sliders بخش دوم
طراحی Range Sliders بخش سوم

پروژه پایانی (طراحی قالب فروشگاه اینترنتی بخش پنجم) (8 قسمت)

طراحی Custom Select برای مرتب سازی محصولات براساس: پر فروش ترین، ارزانترین و ...
طراحی Custom Checkbox برای فیلتر کالاهای تخفیف دار
طراحی Custom Checkbox برای فیلتر کالاهای موجود در انبار
طراحی گالری محصولات
طراحی صفحه بندی (Pagination) بخش اول
طراحی صفحه بندی (Pagination) بخش دوم
طراحی صفحه بندی (Pagination) بخش سوم
اعمال یک سری ریزه کاری های طراحی

پروژه پایانی (طراحی قالب فروشگاه اینترنتی بخش ششم) (7 قسمت)

طراحی اطلاعات محصول بخش اول
طراحی اطلاعات محصول بخش دوم
طراحی اسلایدر برای نمایش رنگ های مختلف محصول بخش اول
طراحی اسلایدر برای نمایش رنگ های مختلف محصول بخش دوم
طراحی اسلایدر برای نمایش رنگ های مختلف محصول بخش سوم
طراحی اسلایدر برای نمایش رنگ های مختلف محصول بخش چهارم
طراحی اسلایدر برای نمایش رنگ های مختلف محصول بخش پنجم

پروژه پایانی (طراحی قالب فروشگاه اینترنتی بخش هفتم) (8 قسمت)

طراحی سبد خرید بخش اول
طراحی سبد خرید بخش دوم
طراحی یک Input سفارشی
آموزش کار با کوکی (HTTP Cookies)
افزودن محصول به سبد خرید بخش اول
افزودن محصول به سبد خرید بخش دوم
به روز رسانی سبد خرید
حذف از سبد خرید

اطلاعات دوره آموزشی


  • مدرس دوره: محمد رامشینی
  • طول دوره: 92:6:34 (ساعت)
  • تعداد ویدیوها: 386
  • آخرین بروز رسانی: 1402/12/22
  • تعداد نظرات: 122
  • اطلاع رسانی آپدیت ها: کانال تلگرام
  • درحال ضبط

پیش نیازهای دوره

دوره آموزش طراحی سایت پیش نیاز خاصی ندارد و مطالب این دوره به صورت کامل از پایه آموزش داده می شود. در این دوره ما از Editor قدرتمند و محبوب Visual Studio Code استفاده کرده ایم و نحوه کار با این Editor و افزونه های آن را آموزش داده ایم.

تجهیزات و استاندارد های ضبط دوره ها

یکی از مهمترین مواردی که برای تهیه یک دوره آموزشی حائز اهمیت است، کیفیت و رعایت استانداردهای ضبط دوره است. به طوری که کیفیت صدا و تصویر ویدیوهای آموزشی و همچنین رعایت استانداردهای ضبط، باید در بهترین حد و مطلوب باشد. برای این منظور، موسسه آموزشی آتریا با بهره گیری از بهترین تجهیزات ضبط صدا و تصویر و رعایت استانداردهای آموزشی تلاش کرده است تا بسته های آموزشی با بهترین کیفیت را در اختیار دانشجویان عزیز قرار دهد. در زیر به بخشی از این تجهیزات و استانداردها اشاره می کنیم:

میکروفون ضبط صدا

آموزش asp.net core 5

مسلم است که یکی از مهمترین ویژگی های هر ویدیو آموزشی، کیفیت صدای ویدیو است که باید بدون نویز، واضح و شفاف باشد. کیفیت صدای فوق العاده، شفافیت و صدای بدون نویز، از اصلی ترین ویژگی های میکروفون RODE NT-USB است که موسسه آموزش آتریا از آن برای ضبط دوره ها استفاده می کند. اگر ویدیوهای رایگان دوره را مشاهده کرده باشید، به وضوح کیفیت صدای استاد را احساس می کنید.

تصویر مدرس در کنار ویدیوها

آموزش asp.net core 5

یکی از مشکلات رایج بیشتر پکیج های آموزش، خستگی ناشی از یکنواختی روند ویدیو آموزشی است چرا که اکثر این ویدیوها از پویایی لازم برخوردار نیستند. این خستگی باعث می شود که راندمان یادگیری پایین آمده و در بعضی اوقات دانشجویان دوره تا انتها دنبال نکنند. برای برطرف کردن این مشکل، دوره های آموزشی به گونه ای ضبط شده است که دانشجویان می توانند تصویر دسکتاپ و مدرس را به صورت همزمان مشاهده کنند، به طوری که ویدیو آموزشی، تداعی کننده کلاس حضوری باشد. بنابراین، جدا از تصویر دسکتاپ، تصویر مدرس نیز با استفاده از دوربین Microsoft ضبط شده است.

کیفیت 1080p Full HD ویدیوها

آموزش asp.net core 5

از آنجا که مهمترین دغدغه ما در تولید آموزش ها، کیفیت مطلوب است، تمام ویدیوهای موسسه آموزشی آتریا با بالاترین کیفیت یعنی 1080p ضبط شده اند. کیفیت بالای تصویر بسته ها باعث می شود تا شما کدها و اسلایدهای مورد استفاده مدرس را بهتر ببیند.

استاندارد زمانی ویدیوهای آموزشی

یکی از استانداردهای ویدیوهای آموزشی، توجه به مدت زمان آن ویدیو است. به نحوی که ویدیوها دارای مدت زمان بین 5 تا 20 دقیقه باشند تا منجر به خستگی دانشجو نگردد. برای این منظور سعی شده است تا حتی الامکان این استاندارد در ضبط ویدیوهای آموزشی رعایت شده باشد.

جامعیت دوره ها

یکی از ویژگی های اساسی بسته های موسسه آموزشی آتریا، جامعیت آنها است. جامعیت به این معنا که با تهیه بسته آموزشی، تمام مباحث مربوط  در آن زمینه را به خوبی فراگرفته و دیگر نیازی به منابع جانبی نداشته باشید. برای این منظور مدرسین مجموعه تلاش کرده اند تا دوره های آموزشی را به صورت کاربردی و پروژه محور ضبط کنند، به طوری که دانشجویان پس از یادگیری، توانایی پیاده سازی و راه اندازی پروژه های واقعی را داشته باشند. بنابراین رویکرد ما در تولید بسته ها، آماده سازی دانشجویان برای ورود به بازار کار و یا ارتقاء جایگاه شغلی ایشان است.

سوالات متداول

آیا این دوره برای کسی که آشنایی زیادی با برنامه نویسی و طراحی سایت نداره مناسب خواهدبود؟

بله، چون مباحث این دوره از ابتدا و با جزییات کافی آموزش داده شده تا دانشجویانی که دوره را دریافت می کنند مشکلی در یادگیری نداشته باشند و بتوانند قدم به قدم طراحی سایت رو یاد بگیرند. حتی برای همین منظور قبل از آموزش جاوا اسکریپت، در یک فصل مبانی برنامه نویسی آموزش داده شده تا دانشجویان برنامه نوسی را بهتر متوجه شوند.

آیا بعد از این دوره می توانیم وارد بازار کار شویم؟

بله

بعد از یادگیری کامل این دوره آموزشی دانشجویان می توانند به عنوان یک طراح سایت وارد بازار کار بشن. چرا که در انتهای این دوره آموزشی یک وب سایت مدرن و حرفه ای پیاده سازی می شود تا دانشجویان واقعا به دانش طراحی سایت دست پیدا کنند.

آیا این دوره پروژه محور است؟

بله حتما

ما در طول این دوره آموزشی نمونه وب سایت های مختلفی را متناسب با هر بخش طراحی کرده ایم تا دانشجویان مباحث را به صورت کاربردی فرا بگیرند. در پایان نیز با استفاده از تمام مباحث آموزش داده شده یک نمونه وب سایت واقعی و مدرن طراحی می شود.

پلن های قیمتی

00ثانیه
00دقیقه
00ساعت
00روز

بسته پایه

  • دریافت به روزرسانی های دوره آموزشی
  • پشتیبانی از طریق واتساپ و تلفن
  • 3 ساعت خصوصی آنلاین جهت رفع اشکالات
  • 1,750,000 تومان 1,380,000
افزودن به سبد خرید

بسته ویژه

  • دریافت به روزرسانی های دوره آموزشی
  • پشتیبانی از طریق واتساپ و تلفن
  • 3 ساعت خصوصی آنلاین جهت رفع اشکالات
  • 3,200,000 تومان 2,900,000
افزودن به سبد خرید

دانشجویان این دوره، دوره های زیر را هم شرکت کرده اند

نظرات خود را به اشتراک بگذارید
آکادمی آتریا
نظرات (122)
ابوالفضل رشتبر
1402/12/28

عالی است من هم 2 سال است که به ویدیو های شما نگاه میکنم و خیلی خیلی عالی آموزش میدید خیلی خیلی ممنون از شما

مدیر آموزش
1402/12/28

سلام ممنون، لطف دارید. خوشحالیم که از دوره آموزشی رضایت دارید.

رشید
1402/12/19

سلام استاد وقتتون بخیر. ممنون از دوره بسیار خوبتون. من به لینک دانلود فصل آخر (طراحی قالب فروشگاه اینترنتی مدرن بخش هفتم 8 قسمت) دسترسی ندارم. لطفا پیگیری بفرمایید.

مدیر آموزش
1402/12/19

سلام ممنون. این فصل، فصل بعدی دوره آموزشی بوده که ضبطش انجام شده و به زودی روی سایت قرار می گیره.

محمد
1402/10/21

سلام استاد ممنون از آموزش خوبتون. استاد دوره react برگزار نمی کنید؟

مدیر آموزش
1402/10/21

سلام ارادت، لطف دارید. دوره های جدیدی برای ضبط درنظر گرفته شده و چون دوستان درخواست زیادی برای دوره ریکت داشتن ،ضبط این دوره هم به زودی شروع خواهد شد.

ایمان قاسمی
1402/10/14

با عرض سلام خدمت جناب رامشینی عزیز. من به قسمت "پروژه پایانی (طراحی قالب فروشگاه اینترنتی مدرن بخش پنجم) (8 قسمت)" دسترسی ندارم. ممنون میشم که پیگیری کنید

مدیر آموزش
1402/10/14

سلام ارادت، اصلاح شد و الان مشکلی نیست.

علیرضا عالم
1402/08/21

سلام. من به قسمت انتهایی بخش دوم css رسیدم و خیلی خوب یاد گرفتم. مثل این دوره تا حالا ندیدم.

مدیر آموزش
1402/08/21

سلام ارادت، لطف دارید. خوشحالیم که دوره آموزشی برای شما مفید واقع شده و از آموزش رضایت دارید.

اکرمی
1402/08/14

سلام ممنونم ازتون دوره بسیار عالی و مفید برای من به شخصه البته هنوز تمام نشده فصل هایی که دارم میبینم و کار میکنم فقط یک سوال داشتم بحث bootstrap در این دوره آموزش داده نشده یا من ندیدم؟

مدیر آموزش
1402/08/14

سلام ممنون لطف دارید. بوت استرپ جزء سرفصل های این دوره نیست.

kia
1402/07/03

بهترین استاد عالی آموزش میدید ای کاش دوره آموزشی react رو مبلغو بیارید پایین تر تهیه کنیم

مدیر آموزش
1402/07/03

سلام ارادت، لطف دارید. دوره آموزش React هنوز آماده نشده و به محض آماده شدن بر روی سایت قرار می گیرد.

امین رضایی
1402/05/10

استاد رامشینی همتا نداره . چقدر روان و ساده مسائل رو توضیح میدن . واقعا استاد باسواد و ممتازی هستین.زنده باشید

مدیر آموزش
1402/05/10

سلام، لطف دارید. همچنین

فراز ابراهیمی
1402/05/05

سلام ویدیوی html images ناقص است و تا انتها پخش نمی شود مشکلش چیست و چگونه میشود حل کرد این مشکل را؟

مدیر آموزش
1402/05/05

سلام. ویدیوها تست شده و مشکلی ندارد. احتمالا آن فصل را با سرعت پایین دانلود کردید یا در حین دانلود اینترنت شما قطع و وصل شده. یک بار دیگه دانلود کنید، این مشکل برطرف می شود.

کیارش
1402/05/02

بهترین. بی صبرانه منتظر فصل بعدی تشکر از استاد رامشینی

مدیر آموزش
1402/05/02

سلام، ارادت. لطف دارید.

احمد جلالی
1402/04/27

سلام من از دو تا سایت دیگه دوره گرفتم ولی مجموعه شما به بهترین شکل آموزش میدن مدت ویدئوهاتون خوبه حاشیه نداره کیفیت صدا و تصویر خیلی خوبه گویش معلم خیلی خوبه

مدیر آموزش
1402/04/27

سلام ارادت. لطف دارید، خوشحالیم که از دوره آموزش طراحی سایت راضی هستید.

محمد نوری
1402/04/17

سلام وقتتون بخیر خسته نباشید من دوره رو تهیه کردم ولی بخش سوم پروژه نهایی رو نمی تونم دانلود کنم

مدیر آموزش
1402/04/17

سلام ممنون. بخش سوم پروژه نهایی به عنوان فصل بعدی هست که در حال ضبط و به زودی بر روی سایت قرار می گیرد.

ایزدمهر
1402/03/18

سلام وقتتون بخیر ، در این دوره مباحث back-end JS تدریس شده ؟ مثلا اعتبار سنجی فرم ها یک موضوع مربوط به back-end در js هستش درسته؟

مدیر آموزش
1402/03/18

سلام ممنون. ببینید Back-End به بخشی از سایت یا اپلیکیشن گفته می شود که کاربر عادی قادر به مشاهده آن نیست. برخلاف Front-End که کاملا با کاربران در ارتباط هست، در Back-End کاربران قادر به مشاهده کدها و سایر اتفاقات پس زمینه نیستند و به آن ها دسترسی ندارند. به عبارت دیگر Back-End هسته یک سایت یا اپلیکیشن هست و وظیفه کنترل Business (منطق کسب و کار) را بر عهده دارد که به آن Server Side هم گفته می شود. Back-End مسئولیت ذخیره و بازیابی داده ها از پایگاه داده، پردازش داده ها، ارسال داده ها به Front-End، دریافت داده ها از Front-End، مدیریت Session های کاربران، امنیت اپلیکیشن و ... را برعهده دارد. ما از جاوا اسکریپت می توانیم برای نوشتن کد سمت سرور نیز استفاده کنیم و Node.js یک پلتفرم جاوا اسکریپت در Back-End است. در واقع به کمک Node.js دستورات جاوا اسکریپت به جای اجرا در مرورگر در محیط سرور اجرا می شود. نکته ای که هست در دوره آموزش طراحی سایت، Node.js آموزش داده نشده، اما بحث اعتبارسنجی فرم ها (Form Validation) در فصل 27 با استفاده از روش های مختلف از جمله Regular Expression گفته شده است.

مجید ملکی
1402/03/08

سلام. مدت ها بود برای آموزش در زمینه Web App دنبال آموزش می گشتم و با توجه به فریم ورک های متعدد موجود در این حوضه هربار تلاشهام به نتیجه نمی رسید و بسیار سرخورده می شدم. بیشتر مشکلم هم توی زمینه UI بود. تا اینکه خیلی اتفاقی با آموزش های سایت شما آشنا شدم. واقعا هیچ آموزشی مثل آموزش های آتریا موثر نیست. قشنگ از اون نقطه که باید، آموزش شروع میشه و گام به گام پیش میره. اینکه استاد رو در گوشه تصویر میبینی یک ارتباط خوبی با آموزش برقرار میشه و آموزش از اون حالت تصویر خشک که باید زل بزنی به کد خارج میشه. نحوه تدریس استاد رامشینی واقعا عالیه و میدونه که مساله رو چطور مطرح کنه و نیاز سنجی کنه. اینکه آپدیت های دوره رو می تونیم بعد از خرید دوره هم ببینیم و دوره رو ادامه بدیم فوق العاده س.

مدیر آموزش
1402/03/08

سلام، ارادت. ممنون از نگاهتون، خوشحالیم که دوره مورد رضایت شما واقع شده.

آرميتا
1402/02/30

سلام استاد. لطفا دوره ی node js رو هم برگزار كنيد.

مدیر آموزش
1402/02/30

سلام، بعد از دوره آموزش طراحی سایت یا دوره React JS یا دوره Node JS را برگزار خواهیم کرد.

ایمان قاسمی
1402/02/07

با عرض سلام خدمت استاد رامشینی عزیز. اگر ممکنه توی پروژه اصلی، یه بخشی رو برای پنل کاربری هم قرار بدید و منوهای چند سطحی رو داخلش پیاده سازی کنید. ممنون از شما و آموزش های فوق العادتون.

مدیر آموزش
1402/02/07

سلام ممنون. ناحیه کاربری در پروژه نهایی در نظر گرفته شده و حتما طراحی این بخش آموزش داده می شود. در رابطه با منوی چندسطحی، ما در بخش طراحی سایت خبری با استفاده از CSS Grid طراحی منوی چند سطحی را آموزش دادیم اما مجدد در پروژه نهایی از منوی چند سطحی استفاده می کنیم.

علی رضائی
1402/01/24

با سلام خدمت تیم آتریا ممنون از دوره های خوبتون خواهشی که دارم اینه که دوره هاتونو فقل گذاری کنین تا افراد سودجو نتونن سو استفاده ای کنن و حق خیلیا که دوره خریدن خراب بشه

مدیر آموزش
1402/01/24

سلام ارادت. حقیقت امر علت اینکه قفل گذاری نشد یا از SpotPlayer استفاده نکردیم این بود که دانشجویان راحت بتوانند به دوره های خریداری شده دسترسی پیدا کنند. مبنا را هم بر این گذاشتیم که سوء استفاده ای صورت نمی گیرد، اما متاسفانه اینطور نشد و حق با شماست و به زودی این رویکرد تغییر خواهد کرد.

salimi
1401/12/07

با عرض سلام و احترام. مباحث مطرح شده تا اینجایی که من مطالعه کردم بسیار عالی بود. فقط اینکه باتوجه به اینکه در حال حاضر استفاده از bootstrap به دلیل responsive بودن و دیگر امکاناتی که از پیش به صورت آماده در اختیار گذاشته است بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، اگر امکانش هست درباره bootstrap یا حداقل آشنایی با قسمت های مهم آن نیز جلساتی بگذارید. ممنونم

مدیر آموزش
1401/12/07

سلام ممنون. واقعیت امر علاقه ای به تدریس Bootstrap نداشتم و این مباحث رو هم به جهت اینکه همیشه علاقه داشتم تم پروژه های تحت وبی که پیاده سازی می کنم با سلیقه خودم باشه دنبال کردم و پس از آن سعی کردم در حد توان به دوستان هم آموزش بدم. اما به جهت اینکه درخواست های زیادی دوستان داشتند، چشم یک فصل در رابطه با Bootstrap 5 در نظر می گیرم تا دوستان کار با این فریمورک رو یاد بگیرند و در نهایت امیدوارم که این دوره آموزشی برای همه دوستان مفید واقع شده باشه.

محمودیان
1401/12/05

سلام استاد، واقعا از تدریستون لذت بردم، آموزشاتون عالی هست. تعارف نیست حقیقتا لذت بردم و علاقه مندتر شدم، خدا بهتون قوت و سلامتی بده.

مدیر آموزش
1401/12/05

سلام ممنون، لطف دارید. مرسی از انرژی که دادید.

يزدان شاه محمدي
1401/12/02

سلام به نظرم این دوره آموزشی داره تبدیل میشه به یک دوره ماندگار و به یادماندنی ممنون و متشکر از استاد رامشینی عزیز لطفاً دوره BootStrap هم اضافه کنید

مدیر آموزش
1401/12/02

سلام ممنون، لطف دارید. فعلا به جهت اینکه دوره خیلی طولانی نشه بعد از آموزش SASS پروژه نهایی رو شروع می کنیم. اما چشم برای بوت استرپ هم یه فکری می کنیم، یا در ادامه همین دوره یا یک دوره جدا.

میثم باشتنی
1401/11/30

سلام و عرض ادب ,بنده بعد از گذشت حدودا دو ماه از خرید این دوره نظرمو میگم بهترین دوره برای عزیزانی که میخوان برنامه نویسی و طراحی سایت رو شروع کنن و واقعا نیاز به هیچ دوره ی دیگه ای ندارین استاد رامشینی با فن بیان عالی ,نحوه ی آموزش ,درک درست از موقعیت دانشجو و با تسلط فوق العاده به دوره ,پکیج کاملی از یه مدرس رو دارند و در اخر تشکر زیاد از موسسه ی آتریا و استاد رامشینی عزیز

مدیر آموزش
1401/11/30

سلام ارادت، لطف دارید. خوشحالیم که دوره مورد رضایت شما قرار گرفته.

neda
1401/11/26

سلام و احترام من در فایل هر فصل فقط فایل های ویدیو رو میبینم و مثلا فایل html و css مربوط به اون جلسه نیست.از کجا باید بیارمشون؟

مدیر آموزش
1401/11/26

سلام ممنون. در فصل های ابتدایی که فقط آموزش های موضوعی بود، سورس کدها قرار داده نشده اما از فصل های 6 به بعد کدهای مثال ها و قالب های طراحی شده درون هر فصل قرار داده شده.

عبدالجبار سروری
1401/11/20

سلام ممنون بابت آموزش خوب شما اگر امکان دارد در پروژه پایانی یک قالب ادمین هم طراحی کنیم چون برای سیستم های حسابداری بسیار مهم است ممنون

مدیر آموزش
1401/11/20

سلام ارادت. لطف دارید. در پروژه نهایی که طراحی قالب یک سایت فروشگاهی هست شما نحوه طراحی نمونه سایت های دیگر را هم یاد می گیرید.

صدیقه عبدی
1401/11/17

ببخشید سوال دیگری داشتم من asp.net رو تقریبا بلدم باهاش پروژه پایانی فوق دیپلم رو انجام دادم... حالا میخوام asp.net core رو یادبگیرم و این دوره پیش نیازش هست... سوالم اینه که باید asp.net mvc رو هم باید یاد بگیرم؟؟

مدیر آموزش
1401/11/17

ضرورتی برای یادگیری الگوی MVC نیست، اما در پکیج آموزشی ASP.NET Core الگوی MVC نیز آموزش داده شده است و دوستانی که بر روی پروژه های قدیمی ای که با استفاده از الگوی MVC پیاده سازی شده اند کار می کنند، می توانند آن را فرا بگیرند.

صدیقه عبدی
1401/11/17

سلام خسته نباشید. در بسته ی پایه بعد از پرداخت پول اگر قسمت های بعدی دوره بیاید، ما نمیتوانیم دانلود کنیم؟

مدیر آموزش
1401/11/17

سلام ممنون. پرداخت هزینه دوره یک بار صورت می گیرد و بعد از خرید بسته آموزشی چه به صورت پایه و چه به صورت ویژه لازم به پرداخت هزینه مجدد نیست و قسمت های بعدی و حتی آپدیت دوره به صورت رایگان به پروفایل شما افزوده می شود.

پوریا
1401/11/14

سلام. درصورت امکان مباحث fetch و axios رو به فصل جدید اضافه کنید. تشکر

مدیر آموزش
1401/11/14

سلام ارادت. در فصل های بعدی حتما این مباحث گفته خواهد شد.

حسن شریف
1401/11/09

سلام خدا قوت فرق بین بسته ویژه و پایه را هرچه تو سایت نگاه کردم توضیح نداده اید لطفا آنرا بفرمائید

مدیر آموزش
1401/11/09

سلام ارادت، در بسته ویژه شما می توانید 3 ساعت خصوصی آنلاین با مدرس جهت رفع اشکال داشته باشید، که بسته ویژه این قابلیت را ندارد و در صورت نیاز باید مجدد هزینه ای را بابت تعداد ساعت های خصوصی آنلاین پرداخت کنید.

جوادی
1401/11/07

با درود. دوره تون بسیار باکیفیت هستش فقط اگه میشه کمی سرعت ارایه قسمتهای بعدی رو بیشتر بفرمایید خیلی بهتره.

مدیر آموزش
1401/11/07

سلام ارادت جناب جوادی، بزرگوارید. صادقانه بگم این یکی دو ماه درگیر بودم و فرصت نشد و شرمنده دوستان شدیم. اما به زودی فصل های جدید به صورت منظم روی سایت قرار می گیره و در پروژه پایانی و همچنین با مطلب های بیشتر که حتما براتون مفید هست جبران می کنم.

hussein
1401/11/03

لطفا مباحث ajax رو در دوره مطرح کنید

مدیر آموزش
1401/11/03

سلام ارادت، آموزش Ajax و JSON را جلوتر داریم و به طور کامل آموزش داده خواهد شد.

zerei
1401/10/28

سلام. لطفا نحوه طراحی منو با جاوا اسکریپت و نحوه ریسپانسیو کردن این منوها رو هم آموزش بدید. متشکرم.

مدیر آموزش
1401/10/28

سلام. حتما طراحی منو ریسپانسیو به طور کامل آموزش داده می شود، چرا که یکی از بخش های مهم در طراحی UI یک وب سایت است. اما از آنجایی که این مبحث نیاز به دانش javascript یا jQuery دارد، در پروژه نهایی و بعد از اتمام مباحث مربوط به جاوا اسکریپت و جی کویری گفته می شود.

erfan fakhri
1401/10/24

سلام خسته نباشید توی اموزش در مورد نحوه نصب فایل ها روی هاست هم اموزش میزارید؟ و اینکه در اخر میتونیم یک سایت فروشگاهی رو بسازیم؟

مدیر آموزش
1401/10/24

سلام ارادت. در انتهای دوره نحوه آپلود سایت بر روی هاست را به طور کامل آموزش می دهیم. اگر منظورتون نحوه طراحی یک قالب فروشگاهی هست، بله به خوبی یاد می گیرید. اما اگر منظور پیاده سازی کامل یه وب سایت فروشگاهی (Back و UI) هست که بعد از این دوره باید دوره های سی شارپ و ASP.net core را بگذرانید تا به این توانمندی برسید.

علی
1401/10/20

چیزی که آموزش های شما رو متمایز میکنه دقت در آموزش و نحوه آموزش خیلی خوب هست. خود وب سایت هم در عین سادگی و بدون حاشیه، به آدم آرامش میده. من به چند سایت دیگه رفته بودم حال و حوای سایت اونقدر شلوغ و پلوغ بود که باعث شد اعتماد به نفس کمتر بشه. خلاصه ممنونم از آموزش هاتون. اگه امکانش باشه چند جلسه در مورد bootstrap و چند جلسه در مورد معماری های طراحی فرانت اند، مثلا برنامه نویس های فرانت اند برای طراحی سایت معمولاً از کدوم الگوها پیروی میکنند (یا شایدم الگوی خاصی نباشه، نمیدونم). تشکر

مدیر آموزش
1401/10/20

ممنون لطف دارید. خوشحالیم که آموزش مورد رضایت شما بوده. چشم سعی می کنیم در انتهای دوره مباحثی از این قبیل رو بهش بپردازیم تا عزیزان مشکلی نداشته باشند.

امیرعباس صبوری
1401/10/17

با سلام و احترام خواهشمندم Ajax , Json نیز به صورت کامل و کاملا پروژه محور به سایت اضافه شود و اینکه در پروژه محور بودن ، سایت هایی مثل نوبت دهی ، ثبت سفارش ، ارتباط با مشتری ، نظرات و پیشنهاد ها ، برنامه پرسش و پاسخ ، وب سایت ازمون ، رزرو بلیط هم در دستور کارتون قرار بدین ممنون میشم البته هزینه اش هم به صورت مجزا منظور بفرمایید مسلما با این پروژه ها دیگه هیچ کسی نیست که از سایت شما خرید نکنه

مدیر آموزش
1401/10/17

سلام، ممنون. بحث Ajax و Json در دوره آموزش جاوا اسکریپت مطرح شده. البته چون دوستان درخواست داشتن که در این دوره نیز گفته بشه، احتمالا به این دوره هم اضافه بشه. پروژه نهایی دوره طراحی یک قالب فروشگاهی مدرن هست که بخش های مختلفی داره و توانمندی دوستان را به خوبی بالا میبره.

محمدحسین
1401/10/11

سلام. لطفا یه دوره برنامه نویسی اندروید با جاوا یا کتابخانه های جاوا اسکریپت برای طراحی اپ هستن برگزار کنید. ممنون

مدیر آموزش
1401/10/11

سلام ارادت. بعد از دوره طراحی سایت و سی شارپ دوره آموزش react native که فریمورکی برای ساخت اپلیکیشن موبایل است و توسط فیس بوک ارایه شده، ضبط خواهد شد. به کمک react native و زبان جاوا اسکریپت می‌توانیم برای Android وios اپلیکیشن بسازیم.

حسین محمودی
1401/10/07

سلام خسته نباشید.ببخشید چندتا سوال داشتم 1- میشه بگید توی همین سایت از کدوم تکنولوژی جاوااسکریپت استفاده شده (react , angular , ...) 2- آیا از بوت استرپ استفاده کردین؟چون واقعا سایتتون سرعت بالایی داره 3- اگه بخوایم ری اکت یا انگولار یاد بگیریم جاوااسکریپت موجود توی همین دوره کافیه یا باید دوره جدایی برای جاوااسکریپت تهیه کنیم؟ 4- پس از این دوره آیا نیاز هست دوره دیگه ای برای بخش فرانت تهیه کنیم یا همین دوره و تمرین موارد گفته شده کفایت میکنه؟ 5- اصلا استفاده از بوت استرپ ضرورتی داره؟چون این دوره پوشش نداده این فریم ورکو

مدیر آموزش
1401/10/07

سلام، ممنون. وب سایت آموزشی آتریا با فریمورک های react یا angular زده نشده و با استفاده از فریمورک ASP.Net Core طراحی شده. علت سرعت بالای سایت این هست که قالب سایت فقط و فقط با استفاده از HTML ، CSS و Javascript خالص طراحی شده و از هیچ کتابخانه و فریمورک اضافه ای استفاده نشده، که همین امر موجب سبک بودن ، سریع و سئو پذیر بودن بهتر سایت می شود. برای کار با انگولار یا ریکت نیازی به دوره مجزا نیست و در همین دوره مباحث جاوا اسکریپت به خصوص بخش شی گرایی و اکما اسکریپت 6 (ES6) به طور کامل بررسی شده است. در رابطه با فریمورک بوت استرپ خب طراحی قالب را راحت و سریع تر می کند اما در مقابل سنگینی را به سایت تحمیل می کند. از طرفی سایت های طراحی شده با Bootstrap از نظر ساختار، دکمه ها و بخش های مختلف مشابه یکدیگرند و همین امر سبب می شود که استفاده از آن برای اجرای برخی از پروژه‌ها مناسب نباشد.

اشکان
1401/10/03

سلام استاد خسته نباشید دورتون عالیه راستش استاد من الان اموزش Advance CSS رو شروع کردم من مدام دارم با اونچه که از این دوره یاد میگیرم پروژه میزنم (برای خودم) ولی استاد وقتی پروژه ها رو روی گیت هاب اپلود میکنم تصاوید png نشون داده نمیشه و خروجی که از گیت هاب به من داده میشه خیلی با خروجی داخل کامپیوتر فرق داره همچنین فونت هایی که به سایت میدم زمان اجرای روی گیت هاب اصلا اجرا نمیشه و همون فونت پیش فرض اعمال میشه. لطفاٌ کمک کنید. راستی اگه میشه یه پروژه عملی هم برای جاوا اسکریپت هم بزنید بعد میخاستم بدونم بعد تموم کردن این دوره میشه جایی استخدام شد؟

مدیر آموزش
1401/10/03

سلام، ارادت. در رابطه با سورس کنترل git برای رفع اشکال به واتساپ موسسه پیام بدید تا مشکلتون رو حل کنیم. اما در رابطه با پروژه جاوا اسکریپت، در فصل سی و یکم دوره، پروژه محاسبه آنلاین قیمت خودرو با زبان جاوا اسکریپت رو پیاده سازی کردیم تا دوستان زبان جاوا اسکریپت رو عمیق تر درک کنند. اما در جواب سوال آخرتون ببینید دوره از ابتدا به گونه ای پیش رفته که شما تسلط خوب و کاملی به طراحی سایت پیدا کنید و بعد از اتمام دوره با داشتن دانش و توانایی طراحی قالب سایت ها، به راحتی بتونید به عنوان یک طراح سایت استخدام بشید.

رامین
1401/09/29

سلام وقت بخیر من پکیج آموزش طراحی سایت و سی شارپ شما را تهیه کردم و می خواستم تشکر کنم برای آموزش خوبتون چون واقعا کسی رو ندیدم مثل شما آموزش بده

مدیر آموزش
1401/09/29

سلام، ممنون لطف دارید. خوشحالیم که از دوره طراحی سایت راضی هستید و رضایت دارید.

outis
1401/09/27

ببخشید بعد از خرید ، داخل فایل ها سورس کد هم هست؟

مدیر آموزش
1401/09/27

سلام. بله، سورس کد مربوط به مثال ها و پروژه های طراحی شده درون فصل مربوطه قرارداده شدن.

پوریا
1401/09/23

من بعد مدت ها از شبکه اومدم سراغ طراحی وب. الان هم دارم به ویدیوها نگاه میکنم، خوبه! فقط ای کاش آخرسر همه این مطالب جمع بشه در یه پروژه عملی که هم مفاهیم مرور بشه و هم یه ثمره واقعی داشته باشه. خیلی ممنونم از آموزش تون. برای بک اند بنظرتون asp خوبه؟؟ یا پایتون؟؟ من با پایتون آشنا هستم.

مدیر آموزش
1401/09/23

سلام ارادت. حتما همینطور خواهد بود و در انتهای دوره آموزشی طراحی سایت پیاده سازی یک سایت کامل و حرفه ای را خواهیم داشت که از تمام مباحث آموزش داده شده به صورت کاربردی استفاده خواهد شد. و پس از آن راحت می توانید نمونه سایت های دیگر را پیاده سازی کنید. اما در رابطه با بک اند، هر دو مورد که فرمودید خوب هستن و بازار کار خوبی دارند، به شرط اینکه هر کدام از این موارد را که انتخاب کردید به صورت جدی یاد بگیرید و بتوانید پروژه پیاده سازی کنید.

زهره
1401/09/19

سلام.ممنون از شما.این دوره بسیار عالی و مفید بوده .خدا قوت

مدیر آموزش
1401/09/19

سلام، ممنون. خوشحالیم که دوره براتون مفید بوده و از آموزش راضی هستید.

حسین حمدی
1401/09/16

سلام تا اینجا که دوره واقعا عالی بود و بسیار پر محتوا ولی در سرفصل های دوره خبری از AJAX نیست اگر میشه این مورد رو به دوره اضافه کنید ممنون

مدیر آموزش
1401/09/16

سلام ممنون از لطف شما، اگر دوستان علاقمند باشند مشکلی نیست در انتهای دوره مباحث Ajax و Json هم به دوره افزوده خواهد شد.

محمد
1401/09/13

سلام خوبین من آموزش طراحی سایت شما رو گرفتم قسمت html,css رو دیدم اما جاوا اسکریپت رو ندیدم و رفتم چند تا مجموعه ی دیگه رو دیدم ولی باور کنید اصلا جالب نبودن الان میخوام بازم جاوا اسکریپت رو یاد بگیرم از روی کدوم مجموعه پیش برم همین مجموعه ی طراحی سایت شما یا از روی مجموعه ی جداگانه ی جاوا اسکریپت سایتتون؟؟؟ تفاوت این دو تا جاوا اسکریپت چیه؟ و ضمنا من توی جاوا اسکریپت تقریبا صفرم ، بنظرتون برای یادگیری و تسلط به js چیکار کنم؟؟؟ ممنونم

مدیر آموزش
1401/09/13

سلام ارادت، نیازی به تهیه دوره آموزش جاوا اسکریپت ندارید. در همین دوره به شکل خوبی جاوا اسکریپت رو از پایه یاد می گیرید. و به زودی پس از اتمام ضبط jQuery ، در بخش طراحی پروژه نهایی، از تمام این مباحث به صورت کاربردی استفاده خواهد شد، تا به خوبی نحوه طراحی یک قالب کامل رو فرا بگیرید.

محمدحسین
1401/09/08

سلام ممنون از دوره خوبتون استاد سورس سایت portifolio که در یکی از سر فصل ها حل کردید رو داخل فایل نذاشتید ولی من خیلی نیازش دارم ممنون میشم که بزاریدش

مدیر آموزش
1401/09/08

سلام ممنونم، لطف دارید. مرسی از اطلاعتون، اصلاح شد و سورس سایت Portfolio در فصل مربوطه قرار گرفت.

محمدحسین
1401/09/06

سلام استاد توی این دوره آموزش ساخت درگاه پرداخت هم برای فروشگاه های اینترنتی میدید؟

مدیر آموزش
1401/09/06

سلام ارادت. پیاده سازی درگاه پرداخت اینترنتی مربوط به دوره های برنامه نویسی تحت وب مثل ASP.NET Core میشه و در دوره آموزش طراحی سایت ما آموزش برنامه نویسی سمت سرور نداریم. در این دوره ما یاد می گیریم که چطور قالب یا ظاهر یک سایت رو طراحی و پیاده سازی کنیم.

اشکان حاجی
1401/09/03

سلام استاد گرامی من تازه دورتون رو خریدم میخواستم بدونم بعد این دوره میتونیم تو رزومه خودمون بنویسیم مسلت کامل به HTML5 و CSS3 و Javascript و Sass و Canvas و FlexBox و Responsive و CSS Grid و JQuery منظور من اینه که تمام مباحس به شکل کامل درباره هرکدوم گفته شده یا فقد بخشی از هر کدوم وباید برای یاد گیری کامل دوره های دیگه ای رو خریداری کنیم وسوال دیگه ی من این هست که قراره مطالب این دوره خیلی زیاد باشه ایا نیاز هست که از روی دستورات جزوه برداری کنیم یا تمرین از روی اون ها کفاف میکنه یکم از فراموشی دستوران واهمه دارم

مدیر آموزش
1401/09/03

سلام ارادت. ببینید هدف از دوره آموزشی طراحی سایت این بوده که مباحث رو ساده ، روان و کامل مطرح کنیم تا دوستان دانش و تجربه خوبی در طراحی سایت به دست بیارند و بتونند قالب های حرفه ای و زیبایی رو طراحی کنند. مباحثی رو که فرمودید بله تلاش کردیم تمام مباحث کاربردی در رابطه با این موضوعات رو کامل و عمیق آموزش بدیم. ان شاءلله پروژه نهایی پروژه جدی و کاربردی خواهد بود که دوستان تجربه طراحی یک نمونه کار واقعی را پیدا کنند. در رابطه با جزوه نویسی، موردی که هست، جزوه نویسی یک راه یادگیری هست، اما در کنارش تمرین و تکرار بسیار موثر هست که حتما باید به صورت مستمر انجام بگیرد.

مجتبی
1401/08/22

سلام. تشکر بابت آموزش خوب. خواستم بدونم آموزش های جی کوئری کی شروع میشه؟

مدیر آموزش
1401/08/22

سلام ممنون، بعد از فصل مدیریت خطاها در جاوا اسکریپت وارد آموزش jQuery می شویم و به صورت مفصل jQuery را بررسی می کنیم، تا عزیزان بتوانند از این کتابخانه خیلی راحت در طراحی سایت های استاتیک و داینامیک استفاده کنند.

محمدحسین مستقیمی
1401/08/12

سلام استاد پولی که برای این دوره دادم نوش جــــونتون خیلی عالیه این دوره اگه میخواین به یک طراح وبسایت حرفه ای تبدیل بشید، این دوره خیلی خوبه بیخود وقتتون رو توی نت تلف نکنید برای پیدا کردن دوره خوب دوره فقط یک کلام آتریا والسلام حتما بخرید

مدیر آموزش
1401/08/12

سلام ارادت. لطف دارید، خوشحالم که دوره آموزشی برای شما رضایت بخش بوده و واقعا ممنون از انرژی و حس خوبی که دادید.

جلیله البوشوکه
1401/08/05

سلام مدیر بزرگوار شیوه اموزش بسیار عالی بوده من چیزایی زیادی یاد گرفتم این سایت نسبت به سایت های دیگه بسیار خوب بود

مدیر آموزش
1401/08/05

سلام ممنون از لطف شما

آذر
1401/07/28

سلام استاد عیدتون مبارک، تشکر می کنم بابت زحمات فراوان شما و تدریس بسیار خوبتون. ان شالله که همیشه سلامت و تندرست باشید.

مدیر آموزش
1401/07/28

سلام ممنون. لطف دارید، عید شما مبارک.

امیرمحمد عمویی
1401/07/06

سلام و درود خدمت شما استاد گرامی،واقعا از شما و آقای عباس آبادی نهایت تشکر رو دارم بابت شیوه تدریستون،خیلی عالی و کامل توضیح دادید،ممنون میشم json و Ajax رو هم آموزش بدید،. و اینکه دیگر فریمورک های جاوااسکریپت مثل ری اکت،انگولار و ویو جی اس رو تدریس کنین،این محصولات رو اضافه کنید مطمئن باشید که استقبال خوبی خواهد شد،باز هم ممنون از زحمات شما استادان و سروران گرامی،موفق باشید

مدیر آموزش
1401/07/06

سلام ممنون، بزرگوارید. بعد از این دوره که پیش نیازی برای دوره های React ، Angular و Vue.js هست، حتما دوره آموزش React را شروع خواهیم کرد.

زهره
1401/07/01

سلام آقای مهندس رامشینی.خییییییلییییی عالی درس میدین.از شما ممنون هستم.و خیلی خوشحالم که میتونم از آموزشهای بعدی شما هم استفاده کنم.

مدیر آموزش
1401/07/01

سلام ممنونم، بزرگوارید. خدا رو شکر که مورد رضایت قرار گرفته و براتون مفید بوده.

محمد
1401/06/26

مهندس جان وقت بخیر بسیار سپاسگزارم تا اینجا که پیگیری کردم بسیار با کیفیت و پر محتوا بود. البته موسسات زیادی رو هم از قبل دیده بودم ولی شیوه تدریس شما ، طرح درس و مطالب از منابع جدید و عالی هستن

مدیر آموزش
1401/06/26

سلام ارادت. لطف دارید، سعی کردیم با صبر و حوصله دوره پر محتوا و کاربردی رو آماده کنیم تا دوستان بتوانند راحت و اصولی طراحی سایت را یاد بگیرند و استفاده کنند.

علی هوشمند
1401/06/12

سلام استادبا توجه به اینکه بسیار عالی توضیح میدین ساده و روان توضیحات رو می فرمایید و همونطور که یکی دیگه از دوستان در کامنت ها فرمودند برای کسایی که از پایه میخوان بگیرن به جرات میشه گفت یکی از بهترین و کاملترین دوره ها است در صورت امکان لطفا در انتهای همین دوره مباحث Ajax و Json رو آموزش بدین. شش هفت سالی میشه که برنامه نویسی میکنم گاها تو این مباحث مشکل دارم مطمئنم خیلی از عزیزان دیگه هم هستن که این مشکل رو دارن. لطفا در صورت امکان مباحث رو در انتهای همین دوره اضافه کنید تا این مباحث یک بار برای همیشه حل شه

مدیر آموزش
1401/06/12

سلام ممنونم لطف دارید. Ajax و JSON زیاد مربوط به طراحی UI سایت نمی شوند. اما چشم اگر شد در یک یا دو فصل مباحث Ajax و JSON رو هم بهش می پردازیم.

رضا علمی
1401/06/07

بیشتر از 14 سال هست که تو زمینه برنامه نویسی فعالیت می کنم.هنوز که هنوزه بازم هر جا اموزش گیر بیارم حتما مطالعه می کنم.از نظر بیان و نحوه آموزش یکی از بهترین ها هستین.بریا اونایی که می خوان پایه ای و کامل یاد بگیرن بدون تردید این آموزش رو تهیه کنند.

مدیر آموزش
1401/06/07

سلام، بسیار ممنونم از شما دوست عزیز و انرژی ای که دادید. واقعا خوشحال میشیم که مفید واقع شده و دوستان احساس رضایت دارند.

پدرام رفعتی
1401/06/06

سلام وقت بخیر AJAX و JSON آموزش میدین؟ سوال بعدیم اینه که Asynchronous JavaScript رو هم آموزش میدین؟ jQuery رو هم ایا آموزش میدین؟ لطفا این موارد رو آموزش بدین و برای هرکدوم پروژه کوچولویی هم در نظر بگیرین

مدیر آموزش
1401/06/06

سلام، ارادت. در این دوره ما مبحث jQuery رو داریم اما بحث های Ajax و Json جز سرفصل دوره نیست. چرا که در طراحی UI نقشی ندارند. اما اگر دوستان تمایل به یادگیری داشته باشند، در یک دوره مجزا یا در انتهای این دوره پس از اتمام مباحث اصلی، می تونیم به این مباحث هم بپردازیم.

ali
1401/06/02

سلام سپاسگذارم دوره خیلی خوبی هست و واقعا قابل فهم و جذاب هست.

مدیر آموزش
1401/06/02

سلام لطف دارید. خوشحالیم که دوره آموزش طراحی سایت مورد رضایت شما قرار گرفته و برای شما جذاب بوده.

یزدان
1401/05/24

با سلام آیا به کسانی که دوره را خریداری کرده اند در هر به روزرسانی و اضافه شدن آموزش ها اطلاع رسانی در این رابطه می شود تا لازم نباشد هر روز سایت را چک کرد؟

مدیر آموزش
1401/05/24

سلام و درود. بله در کانال تلگرام موسسه اطلاع رسانی می شود. جدیدا نیز از طریق پیامک به شماره موبایلی که دوستان با آن در سایت ثبت نام کردند، اطلاع رسانی صورت می گیرد. ولی اگر پیامک های تبلیغاتی سیم کارت خود را بسته اید، کانال تلگرام یا سایت را چک کنید.

پدرام رفعتی
1401/05/10

با سلام و احترام بسیار ممنونم از ارائه چنین دوره جذاب و پرباری لطفا در اتمام دوره عجله نکنید استاد و تمامی مباحث و ریزه کاری ها رو (همینطور که تا الان بود) اموزش بدین بسیار مباحث کاربردی و توضیحات بسیار بسیار کامل هست باز هم ممنونم لطفا برای اتمام دوره عجله نفرمایید

مدیر آموزش
1401/05/10

سلام، بزرگوارید. از اینکه دوره براتون مفید و جذاب بوده واقعا خوشحالیم. تلاشمون این هست که بهترین محتوا رو در اختیار عزیزان قرار بدیم تا از هزینه و زمانی که صرف میکنید به خوبی نتیجه بگیرید و بتونید خیلی سریع وارد بازار کار بشید. دوره رو همچنان با جدیت پیش می بریم، چرا که دوره تازه وارد قسمت های جذاب و کاربردی شده، اما از طرفی تلاش می کنیم تا سریعتر مباحث رو تکمیل کنیم.

آریا
1401/05/07

سلام استاد دوره عالیه هر کی میخواد فرانت رو قشنگ یاد بگیره بهترین دورس واقعا خسته نباشید، استاد بعد این دوره آیا نیازه که BootStrap 4 رو هم یاد بگیریم؟

مدیر آموزش
1401/05/07

سلام ارادت، لطف دارید. تو این دوره تلاش کردیم بحث های CSS و جاوا اسکریپت رو در حدی مطرح کنیم که خودتون بتونید بخش های مختلف سایت مانند منو ریسپانسیو، اسلایدر، تب ها و ... رو طراحی کنید. اما به جهت راحتی کار می تونید بعد از این دوره، بوت استرپ رو هم یاد بگیرید و برای طراحی این قسمت ها، از کامپوننت های آماده بوت استرپ استفاده کنید. البته دقت کنید که در صورت تمایل Bootstrap 5 که جدیدتر هست رو یاد بگیرید.

FATIMA
1401/05/04

استاد می خواستم یه پیشنهاد بدم که یه سری لاگین یا حالا قسمتهای دیگه که انیمیشینی هست و یاد بدین بخوام بهتر بگم تو یوتوب یه سری چیزا هست منتها چون توضیحات نداره که داره چیکار میکنه میشه کپی رایت یعنی چیزی یاد نمیگیره ادم شما اگه بتونین اموزشهارو بزارین خیلی خوب میشه یه منبع درآمدی درست میشه براتون هم ماها با چیزای بیشتری آشنا میشیم و بازم ممنون از آموزشهای خوبتون

مدیر آموزش
1401/05/04

بزرگوارید. حتما در انتهای این دوره مثال های متنوع و کاربردی با CSS، Javascript و JQuery خواهیم داشت. اما فعلا چون هدف اتمام JavaScript و JQuery است تا زودتر به پروژه نهایی برسیم و شرمنده عزیزان نباشیم، سعی می کنیم در پایان دوره در یک فصل مجزا نمونه مثال های متنوع و کاربردی رو پیاده سازی کنیم.

FATIMA
1401/05/01

سلام من اصلن هیچی از برنامه نویسی نمیدونستم و 2دوهفته هست که شروع کردم و به طور کامل دارم برنامرو میفهمم واقعن مرسی از آموزشتون خیلی خوب توضیح دادین من که هیچی نمیدونستم الان راحت برنامرو متوجه میشم و دوستانی که میخوان اچ دی ام ال و سی اس اس و یاد بگیرن پیشنهاد میکنم این اموزش و از دست ندید.

مدیر آموزش
1401/05/01

سلام لطف دارید. خوشحالیم که مفید واقع شده. در ضمن فصل های اول، دوم، سوم، چهارم و پنجم به روز رسانی شد و مجدد می تونید این فصل ها رو از پنل کاربری دانلود کنید.